Reviews over Jablines (Seine et Marne)

Prima camping Aanrader

René Alexander,
    21-10-2018

Wij staan hier al enkele jaren voor een bezoek aan Disney. Bij de receptie wordt je uitermate vriendelijk geholpen. Mooie staanplaatsen voor de caravan. Nu een keer een stacaravan gehuurd, eenvoudig ingericht maar goed en niet duur.

Prima camping bezoek Eurodisney

Yvke,
    10-9-2018

Ideale camping voor bezoek Eurodisney. Buslijn vlak bij de camping, tien minuten lopen. Deze bus gaat echter in het weekend maar drie keer per dag( rond half tien, twee uur en twaalf uur s nachts) Je kunt dus pas om half twaalf met de bus terug naar de camping.

Mooie schone camping, wisselende plaatsen qua grootte. Wij hadden een hele grote plaats. Sanitair schoon.

Zwemmeer op tien minuten lopen vanaf de camping. Rustige omgeving, camping ligt bij een zwemmeer in een soort natuurgebied.

Aardige eigenaresse, geven prima informatie en uitleg,

Nienke,
    18-8-2018

Annet,
    18-8-2018
    SICAUD, directeur, 9-11-2018

Bonjour,

Merci pour votre avis, qui nous incite à continuer dans cette voie.

Nous espérons vous revoir bientôt.

Cordialement.

Fijne camping aan een prachtig zwemmeer.

mar,
    5-8-2018

3 dagen op deze camping geweest om Parijs en Disney te bezoeken. We hadden graag nog paar dagen langer op deze camping willen blijven maar was helaas niet mogelijk want volgeboekt. Deze camping is helemaal prima vlak bij Parijs. Het is in de middle of niks, je moet door grote hekken, maar ach. Lekker rustig om uit te slapen. Wel erg duur winkeltje, maar ook uitgebreide keuze aan broodjes en zoetigheid. Het meer is buiten de camping, 5 minuten lopen en is echt heerlijk! Ik vond het sanitair schoon genoeg. De afwasplekken waren helemaal ruim en schoon, de wc ook ok. Misschien de douches iets minder maar kwam ook door de blaadjes die van de bomen vallen en je mee naar binnen loopt. Douche ook heet tot warm. Een speeltuin heb ik niet gezien. (ook niet naar gezocht). Mocht je op zondag naar Parijs gaan: kun je ook naar Parijs rijden de gele metrolijn die eindigd bij Chateau de Vincennes. Parkeer daar ergens je auto langs de weg - is gratis o

Jablines (Seine et Marne) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 7 reviews