Reviews over Ounans (Jura)

Hele mooie omgeving

Paul
    13-1-2018
    Veel natuur, lekker eten.

Fantastische omgeving

De B
    14-7-2017
    Op doorreis zijn gestopt in Ounans en hebben er 1 nacht doorgebracht op een mooie camping. De omgeving is fascinerend. We komen hier zeker terug voor een langere vakantie.

Mooie omgeving!

m.epskamp
    4-9-2015
    Jura is een mooi gebied, maar niet altijd gegarandeerd mooi weer!

Dorpje in de Jura

Diana
    5-11-2014
    Valt niet veel over te zeggen, erg klein, maar ligt wel aardig. De rivier is het leukste.

prachtige omgeving.

Tineke v.d. Berg
    9-10-2014

Ounans zelf is niet groot, niet bijzonder, maar niet ver weg is er b.v. de oude stad Dole en de plaats Baume-Les Messieurs en omgeving schitterend.

De meren, de vele watervallen en de franse alpen waar je niet ver vanaf zit, gewoon super. Het is er genieten en als dan zoals bij ons ook nog het weer meewerkt, dan is het super.

Ounans (Jura) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 59 reviews