Sorteren

Reviews over Ounans (Jura)

Het was voor onze kinderen te rustig. ( 9-12)

Renate
    15-8-2018

Rustige camping. Met als hoogte punt de rivier die goed in te lopen is op een twee/drietal plaatsen. Waterschoenen aan ivm kiezels groot en klein. Temperatuur oké. Lichte stroming. Volwassenen komen hoogstens tot borsthoogte. ( In het diepste gedeelte.) Het is een langgerekte camping waardoor je ver van het zwembad( je) af kan komen staan. Wij hadden een gigantische grote plek van wel 19 bij 8 meter! Niet echt schaduwrijk maar deze plekken zijn er wel! Douches zijn mi te klein en de druk en warmte erg onregelmatig.

Restaurant met eenvoudige keuze aan maaltijden en smakelijk! Overdag vul je de broodlijst in voor 19.00 uur, zodat je in de ochtend kunt genieten van een vers ontbijt. Tip, vul de lijst in als je ‘s morgens je brood op komt halen. Personeel bijzonder aardig!!!

Super U op nog geen 15 minuten afstand. Dole een grote stad met mogelijkheden van lekjer winkelen. En een Biocoop voor uw biologische producten!

The campsite manager, Responsable Réservation, 21-8-2018

Beste Renate,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een review over onze camping. Wij vinden het leuk dat u onze toekomstige gasten tips meegeeft voor een komend verblijf. Hopelijk mogen wij u nogmaals ontmoeten op onze camping, wij zullen ervoor zorgen dat de broodlijst weer klaarligt en ons personeel u wederom met een glimlach kan verwelkomen!

Camping Manager

Rustige camping, niet echt voor oudere kinderen

Roel
    9-8-2018

We waren hier met georganiseerde reis inclusief activiteiten. Verbleven in gehuurde tent.

Lange camping langs heerlijke rivier, niet koud. Zwembad zonder glijbaan voor oudere kinderen niet echt uitdagend.

Voetbal/basketbalveld prima.

Door lengte van de camping kan het ver lopen zijn naar de centrale faciliteiten.

Sanitair wel verdeeld over camping. Ons sanitairblok was top en werd zeer goed schoon gehouden.

Nabije omgeving camping, behalve rivier, niet echt bijzonder. Voor activiteiten of andere zaken moet je wel stuk(je) rijden.

Beste Roel,

Hartelijk dank voor uw review over onze camping. Wij vinden het mooi te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. De rivier dat aan de camping ligt biedt veel mogelijkheden tot ontspanning en verschillende activiteiten, mocht het te warm zijn om te sporten op het multi-sport terrein. Wij zien u graag een volgende keer bij ons op de camping!

Dear Roel,

Thank you for your review about our campsite. We find it nice to read that you enjoyed your stay. The river on the site offers many opportunities for relaxation and various activities, if it is too hot to play sports on the multi-sport terrain. We hope to see you a next time at our campsite!

Sincerely,

Camping Manager

Het was leuk, maar we gaan hier niet meer naar toe

Mr X

Gemixt gevoel.

Plus: Aardige medewerkers, mooie camping en omgeving, leuk riviertje, mooie accomodaties, dicht bij de natuur.

Min: We hadden betaald (zonder garantie) voor een plek in de schaduw met wat avondzon. Wat we kregen was een tent VOLLEDIG in de zon en dat is met 36+ graden geen pretje! Wisselen van plek mochten we niet, al waren er wel vergelijkbare accomodaties beschikbaar. Verder veel vliegen en wespen.

Beste meneer X,

Hartelijk dank voor uw review over onze camping. Wij zijn blij te lezen dat u de service van onze medewerkers kan waarderen. De accommodaties van onze camping zijn gemaakt van milieuvriendelijke materialen en ruim opgezet in een natuurrijke omgeving. Wij proberen altijd verschillende wensen van onze verschillende gasten te vervullen, het spijt ons dat het in uw geval niet gelukt is een plekje in de schaduw te reserveren. Graag ontvangen wij u nogmaals op onze camping, hopelijk ditmaal op een mooi plekje in de schaduw.

Camping Manager

Heerlijk rustig park! Omgeving minder aantrekkelij

Veldmaat
    9-8-2018

Mooie rustige camping. Mooie ruimte om de tent die wij gehuurd hadden.

Wij konden zo van de tent de rivier in. Echt erg fijn!

Tent ook prima! Alles aanwezig...

Helaas vonden wij de omgeving niet mooi.

Maar hebben ons prima vermaakt op het park!

Zwembad en sanitair prima in orde!

Restaurant geen gebruik van gemaakt aangezien dit behoorlijk aan de prijs was .

Beste Veldmaat,

Dank u wel voor het schrijven van een review over onze camping. Wij waarderen het te lezen dat u heeft genoten bij ons. De ruim opgezette plaatsen aan de rivier geven mensen de kans om vanuit hun gehuurde tent zo de rivier in te springen. Naast de rivier biedt het zwembad de ruimte om een vakantie door brengen op de camping, zonder de auto in te hoeven. Wij zien u graag nogmaals op onze camping!

Heerlijke vakantie

Jolanda
    28-7-2018

Wij hebben een erg leuke vakantie gehad. In onze eerste week was het nog voorseizoen en vrij rustig. In de tweede week werd het drukker. Deze camping is perfect voor kleine kinderen. Mooie rivier en prima zwembad.

Wij hadden sanitair in onze tent. De sanitair gebouwen op de camping zagen er netjes en nieuw uit.

Wij vonden het jammer dat het restaurant pas in het hoog seizoen open ging.

Vriendelijke medewerkers bij de receptie/restaurant.

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor uw review over onze camping. Wij vinden het leuk om te lezen dat u een erg leuke vakantie heeft gehad. Onze camping is uitermate geschikt voor jonge families, het zwembad en de rivier de la Loue bieden voldoende mogelijkheden om te ontspannen. Het restaurant is geopend in het hoogseizoen, wij nodigen u uit om in het volgende hoogseizoen te komen genieten van onze huisgemaakte pizza’s en de Huttoburger. Onze vriendelijke medewerkers staan dan weer klaar om u te verwelkomen!

Dear Jolanda,

Thank you for your review about our campsite. We like to read that you have had a very nice holiday. Our campsite is ideal for young families, the pool and the river la Loue offer plenty of opportunities to relax. The restaurant is open in high season, we invite you to enjoy our homemade pizzas and Huttoburger in the next high season. Our friendly staff are then ready to welcome you!

Sincerely,

Ounans (Jura) scoort een 8 uit 10, op basis van 59 reviews