Ounans (Jura)

We hebben een aantal aanbieders voor Ounans (Jura) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ounans (Jura) voor je op een rij gezet:

Reviews over Ounans (Jura)

prachtige omgeving.

Tineke v.d. Berg,
    9-10-2014

Ounans zelf is niet groot, niet bijzonder, maar niet ver weg is er b.v. de oude stad Dole en de plaats Baume-Les Messieurs en omgeving schitterend.

De meren, de vele watervallen en de franse alpen waar je niet ver vanaf zit, gewoon super. Het is er genieten en als dan zoals bij ons ook nog het weer meewerkt, dan is het super.

Gereisd met partner in september 2014

Weinig bruisend plaatsje

René,
    27-8-2014

Voor Ounans zelf hoef je niet naar de campings in het gebied te gaan, daar ga je na een uur of twee wel klaar mee zijn. Je moet het hebben van de omliggende plaatsen en activiteiten, maar voor een korte wandeling en wat winkeltjes is het wel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

klein frans dorpje

Yvonne,
    12-9-2013

Klein Frans dorpje op het platteland. Wel redelijk in de buurt van mooie grotere plaatsen.

In het dorpje zit een klein dorpswinkeltje/bakkertje waar je ook de verse broden koopt als je op de campings in de buurt staat.

Gereisd anders in juli 2013

Camping val l'amour in ounans leuke camping!

Arthur Vierboom,
    29-7-2012

Ligt lekker centraal voor mooie natuur. Arbois en Besancon zijn de leukste steden in de buurt. Paar mooie watervallen binnen een straal van 3 kwartier. Niet een puur hollandse camping. Veel Franse gasten. Gezellig klein. Kip met friet en wat drinken voor 4 personen 22 euro op camping. Lokaal leuk kruideniertje met iedere ochtend vers stokbrood. Je kunt ook verse melk in dorp halen bij zuivelfabriekje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De camping la plage blache is een superplek! Rondom de je

Anneke,
    2-2-2006

De camping la plage blache is een superplek! Rondom de camping vind je veel weilanden, maar ook kleine dorpjes waar de je de echte Franse cultuur nog kunt proeven! Prachtig gebied.. wij zijn er al verschillende keren geweest en gaan er snel weer terug.

!!!!!!!!

Gereisd anders in februari 2006