vakanties Franche-Comté

Reviews over accommodaties in Franche-Comté

Een fijne rustige camping

Hans Wagenmakers,
    9-12-2018

Een prettige ontvangst door de eigenaar, bij aankomst. Keurig begeleid door de eigenaar op zijn golfkarretje

Een ruime plek, half schaduw. Op diverse plaatsen zijn er watertappunten.

Prima overzichtelijke camping, met 2 sanitairgebouwen, welke dagelijks 2 maal schoongemaakt werden. Toiletpapier aanwezig.

Voor kinderen van diverse leeftijdscategorieen voldoende te doen. Animatie aanwezig. Vanaf +/- 22.00 nachtrust. Wifi in de buurt bij receptie. Dagelijks verse broodjes.

Een heerlijk zwembad, met toezicht door een badmeester.

Het naast gelegen restaurant is makkelijk, maar geen aanrader, vwb. de prijzen. Direkt naast de camping stroomt een heerlijk riviertje, waar je kan zwemmen en eventueel kan vissen. Dit gebied nodigt uit, om een wandeling te maken, waarbij je uiteindelijk door het stadje weer terugkomt bij de camping.

Ook honden zijn welkom op de camping.

Een mix van Nederlanders en Fransen, maakten dit een aangenaam verblijf.

Gezellig! Wel onderhoud nodig deze winter:)

Angela Buckens,
    28-11-2018

Leuke gemoedelijke camping! Veel gezinnen met jongere kinderen aanwezig.

Heerlijk verblijf

Wanda van Bergen,
    21-11-2018

Mooie ligging,fijn wandelen. vriendelijke eigenaren, veel gezelligheid als je dat wil.

Om echt tot rust te komen

Geweldig!

Marjolein,
    21-11-2018

Laat je verrassen zou ik zeggen. Rust, ruimte, prachtige omgeving, leuke dorpjes en rommelmarktjes. Ongerept Frankrijk.

Ohh pff ….gewoon gaan !!

Henny Diks,
    16-11-2018

Mooi gelegen op een heuvel, met uitzichten waarvan ik blijvend verliefd ben! Gemoedelijk, leven en laten leven, heerlijk om te fietsen. Dacht 1 dag te blijven maar dat lukte niet helemaal!! Het was er schoon. Een aantal dagen in de week kun je mee eten en hoe!! Heelrijk tot rust gekomen!!