Franche-Comté

We hebben een aantal aanbieders voor Franche-Comté voor je op een rij gezet:

vakanties Franche-Comté

We hebben een aantal aanbieders voor Franche-Comté voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Franche-Comté

Topverblijf in een heerlijke gite.

Manu,
    9-3-2019

Voor rustzoekers en liefhebbers van een mooie natuur bij betrokken eigenaren die weten wat gastvrijheid betekent. Dat is pas op verhaal komen!

Gereisd met partner in maart 2019

Prima!

Tevreden gasten,
    22-2-2019

Via touroperator een sta-caravan in een laantje. Mooie centrale ligging. Redelijke nieuwe/goede sta-caravan, geen klachten over. Verwachtingen waren niet erg hoog, aangezien we hier voor de 3e keer waren, maar alles was prima. Zelf de caravan nog even schoongemaakt, eigen beddengoed mee. Douche werkte niet goed, dit werd dezelfde dag nog verholpen. Prachtige camping en prachtig meer. Hygiëne zwembad en camping kan veel beter. Maar over het algemeen een heerlijke week gehad (het was ook prachtig weer, dit heeft zeker meegeholpen). We komen zeker nog een keer weer terug. En dan weer via een tour-operator in een sta-caravan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima

Miekwit,
    21-2-2019

Camping te Dôle aan de Doubs.

Vriendelijke ontvangst. Camping dicht bij leuke stadje Dôle (loopafstand) en naast de rivier de Doubs.Tussen rivier en camping een hek, je kon niet zo naar de rivier lopen. Redelijk oud sanitair, maar netjes, warme douche, toiletpapier niet in wc zelf. Heet afwaswater. Mooi grote plaatsen met veel schaduw. Klein zwembad en speeltuintje. ‘s Ochtends vanaf 8 uur vers brood op bestelling, winkeltje, restaurantje. Prima camping, zelfs voor meer dan een overnachting.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super mooie camping in een prachtig gebied

Nadina Veenstra,
    10-2-2019

Toen wij de reviews lazen kregen wij onze twijfels, maar we zijn toch gegaan. En blij toe. Wat is het daar mooi!! Prachtige camping, mooie en schone toiletgebouwen, leuke activiteiten en er hangt een gezellige sfeer. Super mooie omgeving, heerlijk meer om in te zwemmen en het weer was voortreffelijk. Er is een kleine supermarkt als je de camping afrijd. Voor een Lidl moet je ongeveer 20 min rijden. De camping is een echte aanrader. De score op zoover is veel te laag helaas.

Gereisd met partner in augustus 2018

Alex Vulink,
    3-2-2019

Fantastische Camping op ongeveer 800 km vanaf Holland, prachtige ligging aan schitterend meer en prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2017