La Tour-du-Meix (Jura)

We hebben een aantal aanbieders voor La Tour-du-Meix (Jura) voor je op een rij gezet:

Reviews over La Tour-du-Meix (Jura)

Mooi ligging, maar veel herrie

jolavo1
    6-1-2011

We zijn in augustus 2010 geweest met de tent. Camping ligt direct aan het meer, waar je kan zwemmen en kanoen. Veel vaste klanten hebben eigen stacaravan en een boot. Je kan hier fietsen en in de buurt pony of ezel rijden. Grotten bezichtigen is een aanrader (als het regent). Camping beschikt over kleine speelplaats en kleine zwembad. Helaas heb je geluidoverlast van de weg en de verkeer over de brug. Vaste klanten maakten iedere weekend drankfeesten met veel geschreuw tot laat in de nacht. Daarom vertrokken we ook eerder. Tip: Vraag een plek ver van de stacaravans en dichterbij de zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

bijzonder mooie omgeving

karin
    15-8-2010

Leuke camping met hellaas wat verouderd sanitair, mag ook beter worden schoongemaakt, maar het zijn de mensen die er een zooitje van maken.

Prachtig meer, en leuk zwembad met voldoende ligstoelen.

Mooie omgeving om met het juiste schoeisel leuke wandelingen te maken.

Verwacht geen leuke winkeltjes, die zijn er nauwelijks.

Mensen met caravan, houdt de 13% helling in Perrigny in de gaten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Wij zaten er in een sta-caravan

Ben
    1-9-2006

Wij zaten er in een sta-caravan. Het was een leuk ontvangst door de nederlandse mevrouw en meneer die ons incheckte. De sta-caravan was zo goed als nieuw en schoon. De camping is vrij eenvoudig, maar wel lekker rustig. De omgeving is schitterend mooi en het meer is adembenemend. Wij zijn ook naar de watervallen van Herrisson geweest, een echte aanrader.....Voor kleine kinderen is er niet erg veel te doen, er staat een schommel en een glijbaantje en er is een grint speelplaats waar ze kunnen ravotten of een balletje trappen. Wij hebben ons er uitstekend vermaakt, lekker genieten van de natuur....je kan er ook uitstekende wandelroutes volgen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke, niet te grote camping

Sietske
    28-8-2006

Leuke, niet te grote camping. Sanitair is verouderd en mag wel beter schoon gemaakt worden. Winkeltje had een erg beperkt assortiment en alles was vrij duur. Jammer dat de supermarkten een eindje rijden zijn. Ligging van de camping is prima, heerlijk aan Lac de Vouglans. Mooi zwembad met ligstoelen aanwezig.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

La Tour-du-Meix zelf is een plaatsje van niets

Richard
    8-8-2006

La Tour-du-Meix zelf is een plaatsje van niets. Een kerk, een ruine en een paar huizen. Wij zaten op camping Surchauffant, wat wel een aardige camping is, met wat verouderd sanitait, maar voor de rest ok. Het strand bij Surchauffant was prima. Mooi afgezette stukjes voor de kinderen, zandstrand, bomen die voor schaduw zorgen bij erg heet weer, een strandtentje waar je ijsjes etc kunt kopen, kortom, prima verzorgd. Bij de ingang van de camping lag een grote picknickplaats waar in het weekend de Fransen uit de omgeving kwamen picknicken. Verder lagen er een paar restaurantjes en een kleine jachthaven.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
La Tour-du-Meix (Jura) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 17 reviews