Huanne Montmartin

Reviews over Huanne Montmartin

Fantastische omgeving voor vissers en wielrenners.

Peter S
    22-6-2019

We zijn 2 wkn in juni 2019 geweest. Prachtige omgeving. En mooie camping. Maar...……..restaurants en terrasje zijn er niet. Het is een klein dorpje maar heel oud en voor ons dus heel erg mooi en interessant. Voor terrasjes en restaurants moet je enkele kilometers rijden, maar in die omgeving is dat zeker niet erg.

Gereisd Met partner in juni 2019

Leuke camping !

Monique
    28-7-2013

Onze staanplaats was perfect maar op andere plekken op de camping had ik niet willen staan. Veel diverse soorten plekken, groot ( duurder)/ klein / zon / schaduw/ beneden of boven op de heuvels. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Animatie en activiteiten zijn er voldoende. Gratis waterfietsen en kanoën op het meertje en gratis de hele dag minigolf, gratis boogschieten. Allemaal leuk! Mooie omgeving om te wandelen maar voor cultuur en historie moet je ver rijden. Kleine supermarkt op 5 minuten en een grote op 20 minuten.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk! (maar geen tweede keer)

Gezin met kids
    28-8-2011

Het is een leuke camping. Leuke glijbanen in het water (wanneer het erg druk is op de camping wordt het zwembad te klein). Midgetgolf, kanoën en waterfietsen zijn er. Kinderanimatie 's morgens is langdradig en eentonig (volgens 2 kids van 5 jaar). Het dansen voor deze kinderen is helemaal geweldig (elke avond hetzelfde maar waarschijnlijk daarom zo'n succes) Toiletgroep achterop de camping heeft een instel kraan (kun je warm en koud draaien) de andere groepen niet dus let daarop als je afhankelijk bent van de douches (ik stond met mijn dochter de eerste avond onder een kokendhete kraan; geen succes). De dorpjes in de omgeving zijn stil. Wij misten de leuke eettentjes en winkeltjes (het is erg zoeken naar een leuk restaurant in de nabije omgeving). Besacon is een aanrader. Het is voor ons niet voor herhaling vatbaar maar we hebben ons er wel vermaakt. Je kunt er dus met een gerust hart naar toe (denk daarbij ook aan prijs/kwaliteit verhouding)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

prima camping

Martine
    22-8-2011

Een sta-caravan geboekt bij touroperator, na de commentaren op Zoover gleezen te hebben, met een gemixed gevoel oop reis gegaan... Maar wat een leuke camping... Voor elk wat wils, vriendelijk personeel, netjes en compleet. Een uitgebreid aanbod van amusement, gratis bovendien. Leuk zijn vooral het waterfietsen, het optreden van de meisjes van Campingkids en het zwembad. De omgeving is mooi, de dichtstbijzijnde supermarkt is op 5 min. afstand. De grotere supermarkten zijn iets verder weg, hooguit 15 min. autorijden.

Al met al een fijne vakantie om op terug te kijken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Heerlijke camping in groene heuvelachtige omgeving

Coen Smits
    15-5-2011

Voor voorseizoen (mei) was deze camping een oase van rust. Daarnaast is er voor de kinderen (12, 9 en 7) toch voldoende te ondernemen, midgetgolf, kanoen, waterfietsen en natuurlijk een heerlijk zwembad. Voorzieningen zijn 15 km verder maar dat creeert ook de rustige mooie omgeving. De dierentuin in Besancon en Europapark zijn 2 aanraders.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Huanne Montmartin scoort een 8,8 uit 10, op basis van 69 reviews