Fresse (Haut Saône)

We hebben een aantal aanbieders voor Fresse (Haut Saône) voor je op een rij gezet:

Reviews over Fresse (Haut Saône)

mooie en nette camping met vriendelijk eigenaar.

Pedro van Loenen,
    4-1-2019

Het dorp is op loopafstand met een kleine supermarkt en een bakker.

Gereisd met partner in mei 2018

Bijzonder aangenaam

Zinfandel,
    22-9-2018

Ik ben hier in juni drie dagen geweest, en dat is uitstekend bevallen. Vriendelijke eigenaren, prima kamer met modern uitgeruste badkamer, prima ontbijt en een mooi terrein met een prachtig uitzicht. Je hoeft in principe niet eerst ergens naartoe te rijden - van hieruit kun je naar hartenlust wandelen en fietsen. Er liggen allerlei nuttige kaarten die je mee kunt nemen. Hun table d'hôte schijnt ook goed te zijn, maar daar kan ik zelf niet over meepraten. Alles bij elkaar zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Edwin,
    4-5-2018

Het was een fantastische week bij Mechteld en Marcel. Super gastvrij, vriendelijk en warm onthaal. Heerlijk meegegeten met de table d'hote. Elke dag weer een superlekker gerecht.

Heerlijk enkele dagen motor gereden!

Prachtige accomodatie en mooi terrein.

Kan iedereen deze accomodatie aanraden!!

Gereisd alleenreizend in mei 2018

fantastisch verblijf bij supergezellige eigenaars!

jenny celis- gunst,
    22-10-2017

Super verblijf met hele vriendelijke, gezellige uitbaters. De table d'hotes die ze aanbieden was keer op keer zeer goed verzorgd en superlekker!

Marcel en Mechteld geven je een echt thuisgevoel en geven veel tips voor tochtjes/ wandelingen en bezienswaardigheden.

Gites Le creux is schitterend gelegen in een rustig gebied met veel mogelijkheden in de nabije omgeving. De natuur nodigt uit tot wandelingen en ook de fietsers en motors komen er zeker aan hun trekken.

Deze gelegenheid is minder geschikt voor kinderen omdat er op hun terrein geen speelmogelijkheden zijn.

Mede hierdoor is het voor rustzoekers dubbel genieten!

Wij hebben hier al 2 jaar op rij genoten en hebben aan het eind van onze vakantie gelijk weer voor volgend jaar geboekt😊

Een echte aanrader die we graag bij iedereen aanbevelen!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig

Van den Berg,
    21-10-2017

Een geweldige locatie, netjes, ruim en mooi.

De eigenaren doen er alles aan om er voor te zorgen dat je een geweldig verblijf hebt.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Fresse (Haut Saône) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 40 reviews