Reviews over Doucier ( Jura )

Prima vakantie

Fam. de Vries,
    7-9-2018

Drukke massale camping in een prachtige omgeving. De drukte wordt vnl veroorzaakt door dagjesmensen voor het meer. We hadden een Premium stacaravan geboekt van de camping zelf. Deze was schoon, prima ingericht, 2 badkamers en vaatwasser. Dekens ipv dekbedden, geen waterkoker. De houten banken zitten niet heel fijn. De caravans vd touroperators staan hutjemutje bij elkaar, die vd camping zelf liggen beter en hebben meer ruimte. . Het brood op de camping is overheerlijk, de afhaalpizza's niet. Het winkeltje is klein, maar best n uitgebreid assortiment. Ijsboertje in Fontenu heeft echt heerlijk ijs en kom je tegen op de wandeling vanaf de camping (wel steil omhoog) richting het uitzichtpunt op het meer. Omgeving verder heel rustig, echt het franse platteland, je kunt er niet even lekker shoppen of stappen. Wij hadden prachtig weer, dus zijn vaak naar het zwembad en het meer geweest.

Heerlijke vakantie aan een prachtig meer

Fam de Haan,
    1-9-2018

Wij verbleven met onze 3 jonge kinderen in sta-caravan Waiki, met 3 slaapkamers. De stacaravan gehuurd via Vacanse Soleil De stacaravan viel ons qua grootte erg tegen. Voor de 3de slaapkamer was overduidelijk de ruimte voor de toilet opgeofferd en de ruimte in de badkamer. Beide ruimtes waren gewoon te klein. De slaapkamers waren ook erg klein, maar voor slapen prima.

De camping zelf beviel ons prima! Erg schone omgeving en het beekje op de camping zorgde voor veel speelplezier voor onze kinderen.

Het strandje bij het meer was fantastisch hierdoor geen gebruik van het zwembad gemaakt. Het strand was hartstikke schoon. Zo schoon dat je het zelf ook goed schoon achter laat.

De bakker op de camping verzorgde heerlijk brood en er was ruim voldoende keuze. Het afhaalrestaurant was ook van goede kwaliteit: Pizza's, hamburgers, patat!

Het winkeltje op de camping kan voldoen aan alle basisbehoeftes.

Top met een klein beetje Hollands gezeur

Daisy,
    1-9-2018

- prachtige ligging, mooie camping, voldoende en veel sanitair niets altijd even schoon

- genoeg te doen, je hoeft eigenlijk het park niet af. Winkels, entertainment, supermarkt, zwemmen, sport, kinderboerderij wandelen etc

- met slecht weer is de omgeving weinig te beleven, met goed weer veel outdoor activiteiten

- tenten wat verouderd en niet superschoon, maar wel compleet er ontbreekt niets

- linnengoed en dergelijke niet beschikbaar, wel bij de hoofdreceptie tegen betaling weg werp linnengoed.

- late incheck pas na 16.00 vroege uitcheck tussen 8 en 10

- onvriendelijk personeel van een bekende touroperator en weinig toegankelijk of bereikbaar(Op 1 persoon na, denk de baas?) .

De omgeving en de complete camping maakt een hoop goed. Als er wat gedaan zou worden aan de klantvriendelijkheid en de veroudering kom ik snel weer.

Fantastisch.

Fam. Blijham,
    23-8-2018

Fijne ontvangst door Nederlandstalig personeel op deze prachtige camping. Deze camping ligt op een unieke locatie in de Franse Jura aan een prachtig meer. Je kan er heerlijk zwemmen in zowel het zwembad met glijbanen als in het meer waar geen gemotoriseerde boten mogen varen. De bakker op de camping heeft lekkere stokbroden, luxe broodjes en gebak. Er zijn prima eetgelegenheden op en vlakbij de camping in Doucier. De Franse Jura is een fantastisch gebied om watervallen, ruïnes en leuke stadjes te ontdekken. Prima sanitair en voorzieningen zoals wasmachines en drogers.

top camping, maar sanitair heeft verbeterpunten

nijen,
    13-8-2018

een mooie camping met prachtig meer en zwembad, idd met veel dagjes mensen uit de buurt, maar ik heb het nooit als te vol ervaren. bij het meer zijn 2 toiletgebouwtjes, dus de dagjes mensen gaan niet naar het sanitair gebouw vd camping. gezellig met winkeltjes en niet duur. Mocht je 1 dag niet gaan zwemmen dan kun je een andere keer 2x per dag zwemmen. sanitair: bij campingplaats 249 en 243 is het volgens mij net gerenoveerd. blok 6 ook netjes, daar zijn alleen wastafels en douches, blok 2 is oud en aan renovatie toe, wel genoeg toiletten. wij stonden bij blok 7, waarvan er veel sloten ontbraken bij de wastafels en 1 toilet, is een melding overgemaakt, maar werd niks mee gedaan. blok 10 stond naast blok 7, die is netjes, tip voor de camping, zet een aantal vloertrekkers neer, zodat mensen na het douchen de vloer netjes kunnen achter laten. schoonmaken was idd met Franse slag, 2x per dag. verder top camping voor jong en oud!

Doucier ( Jura ) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 119 reviews