Reviews over Doucier ( Jura )

prima

mary
    20-9-2017
    Erg centraal gelegen en Lac de Chalain voor de deur. Heel dicht bij de watervallen van Herisson en veel wandel mogelijkheden. Er is een kleine supermarket in Doucier en ook een kleine souvenir winkel. Er zijn ook een paar restaurantjes. De Jura heeft niet erg veel grote plekken. In Champagnole is het prima winkelen.

Fantatische omgeving maar wel met zon

Fam Baarssen
    21-8-2017

Hele mooie natuur en omgeving. Het weer moet wel zonnig en warm zijn anders lijkt het een beetje triest. De nachten zijn fris bij lagere temperaturen overdag.

Er is heel veel te doen in de omgeving voor jong en oud.

rustig en mooi

fams
    18-8-2017

Doucier is een kleine plaats. Rustig. Heerlijke pizzeria. Prima supermarkt.

In de zomer 2 x per week een markt(je). De avondmarkt is wel leuk. Kun je lekker eten. En wijn drinken.

Is wel een aanrader! Prachtig meer is lac de chalain. En ook de watervallen zijn mooi.Voor alle andere uitjes moet je ver rijden. Wij hebben het na 2 weken wel bekeken.

10 minuten van camping domaines de chalain

monique
    8-8-2017
    klein dorpje met apotheek, (dure) supermarkt, pizzeria en (goede) bistro.

Zeer mooie groene omgeving met een schitterend mee

Wim
    13-7-2017
    Eigenlijk was alles goed want wij houden van wandelen, zonnen en natuur.
Doucier ( Jura ) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 119 reviews