Doucier ( Jura )

We hebben een aantal aanbieders voor Doucier ( Jura ) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Doucier ( Jura ) voor je op een rij gezet:

Reviews over Doucier ( Jura )

prima

mary,
    20-9-2017

Erg centraal gelegen en Lac de Chalain voor de deur. Heel dicht bij de watervallen van Herisson en veel wandel mogelijkheden. Er is een kleine supermarket in Doucier en ook een kleine souvenir winkel. Er zijn ook een paar restaurantjes. De Jura heeft niet erg veel grote plekken. In Champagnole is het prima winkelen.

Gereisd met partner in september 2017

Fantatische omgeving maar wel met zon

Fam Baarssen,
    21-8-2017

Hele mooie natuur en omgeving. Het weer moet wel zonnig en warm zijn anders lijkt het een beetje triest. De nachten zijn fris bij lagere temperaturen overdag.

Er is heel veel te doen in de omgeving voor jong en oud.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

rustig en mooi

fams,
    18-8-2017

Doucier is een kleine plaats. Rustig. Heerlijke pizzeria. Prima supermarkt.

In de zomer 2 x per week een markt(je). De avondmarkt is wel leuk. Kun je lekker eten. En wijn drinken.

Is wel een aanrader! Prachtig meer is lac de chalain. En ook de watervallen zijn mooi.Voor alle andere uitjes moet je ver rijden. Wij hebben het na 2 weken wel bekeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

klein dorp

melanie,
    28-8-2014

De jura is een prachtig gebied met genoeg te beleven(mits het weer meewerkt).

Doucier is een klein plaatsje met een bakker/slager en toeristen shopje.Denk aan "niet levendig"

Enkele horeca zaken waarvan wij de pizzeria het beste vonden.Maar denk dat het eten vd streek gewoon ons ding niet is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima plaats om de Jura te verkennen

Frits Benjamins,
    3-8-2014

Doucier ligt prachtig bij het Lac Chalain. Ideaal om natuur en streek te verkennen. Natuurlijk zijn de meren, bossen, watervallen en de fantastische uitzichten hoogtepunten. Jammer dat er maar zo weinig sfeervolle stadjes zijn. Je vindt hier wel mooi campings en gites.

Gereisd met partner in juli 2014
Doucier ( Jura ) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 119 reviews