Reviews over Clairvaux-les-Lacs (Jura)

Te doen.

G.Schrotenboer
    2-9-2018

Tja, ligging camping goed, aan een meer waar je heerlijk in kunt zwemmen. Kan over het zwembad niets vertellen, niet geweest (zag er overigens groot genoeg uit). Camping winkel minimaal, restaurant oke, barretje ook goed.

Toiletgebouw: dat vonden wij wat minder. Was wel schoon, voldoende toiletten, maar de douches: aan de mannenkant 4. Dus wachtrij 's avonds. Aantal douches minimaal (maar als dit dan weer het enige is..). Verder waren de camping plaatsen groot genoeg (wij waren met vouwwagen), echter om een haring in de grond te slaan: veel stenen en harde grond.

Voor onze kinderen (14 en 16) was er zeker 's avonds een disco in de " kelder". Kan hier verder niets over vertellen, allen dat onze jongens enthousiast waren. En wat lekker was, omdat het in de kelder is wij geen last van muziek en zo.

Teleurstellende aftersales van touroperator.

Familie ten Cate
    26-8-2018

Met de camping op zich niets mis. Wij hadden via een touroperator een tent gehuurd. Na 2 prima nachten kwam er een zomerkamp vlakbij ons staan met 40 kinderen. Onze tent stond hier zo een beetje middenin. We besloten met de touroperator te overleggen voor een iets rustiger gelegen locatie. De hostess op de camping van de touroperator deed andere beloftes dan de touroperator uiteindelijk waarmaakt. Onze klacht is zeker niet prettig behandeld. Zij vinden dat de camping dit heeft veroorzaakt en dat wij dit met hen moeten regelen. Slechte aftersales van de touroperator. Ik zou dus direct via de camping boeken en zeker niet meer via deze touroperator.

prima camping maar entertainment viel tegen

victor
    24-8-2018

Goed: zwembad, speeltuin, personeel, meer.

Niet Goed: ondergrond rondom zwembad, entertainment, gebrekkige service op terras

Super

P
    24-8-2018

Hebben een leuke vakantie gehad en onze zoon van 15 vond het ook super. Veel voetballen, zwemmen in disco en chillruimte. Ook de springtoren was hij elke dag. Deze ligt alleen niet op de camping maar op 15 a 20 minuten loopafstand. Op internet lijkt het alsof deze op de camping staat maar dat is dus niet het geval. Had een leuke groep met veel nederlanders, leeftijd tussen de 12 en 18 jaar. Ze waren idd streng na 23:00 maar dat is denk ik wel nodig bij tieners/pubers 😉. Herrie op de camping viel dus wel mee mee om 23:00 was alles rustig. Voor die tijd hoor je het geluid van muziek en de activiteiten en spelende kinderen en tieners/pubers maar daar is het ook een camping voor. Hadden een tent een nieuwe dus echt schoon en mooi, wel hele slechte bedden die door zakte. Het sanitairgedeelte was echt wel verouderen en niet altijd schoon. Ze kwamen er wel regelmatig schoonmaken. Al met al een topvakantie!

Leuke camping

Manon
    21-8-2018

Leuke camping niet te groot, niet te klein.

Sanitair gebouw is prima.

Staanplaatsen bij het meer zijn de leukste!

Elke avond entertainment.

Dorpje Clairvaux le Lacs stelt niet veel voor.. paar supermarkten, 2 restaurantjes...

Clairvaux-les-Lacs (Jura) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 104 reviews