Reviews over Clairvaux-les-Lacs (Jura)

Mooi omgeving groen en heuvelachtig

P
    24-8-2018

Klein dorpje maar als wat je er nodig hebt kun je er halen. Omgeving mooi veel op mountainbike gefietst, route’s niet goed aan gegeven maar hebben op de Garmin gps fiets.

Afwisselend rust, sportief en bezienswaardigheden

Larissa
    18-11-2017

Mooie afwisselende omgeving, naar de watervallen l'Hermitage prachtig om te wandelen, het begin is druk maar maak er een dagtocht van en vererop kom je veel minder mensen tegen. Plaats Dole valt erg tegen, oude vervallen stad. Leuk voor de Decathlon verder niet..Helaas kan je niet om het meer wandelen, aan de kant van de campings kan je leuk langs het meer via alle campings naar het dorp lopen. Je mag ook in het meer vissen, geen vergunning nodig.

genieten

margreet
    27-6-2017

je hoeft niet veel. en dat is vakantie

Aardig dorpje

Charlotte
    26-6-2017

Aardig dorpje met alles wat je nodig hebt: slager, markt (op woensdag), twee bakkers, supermarkt in het centrumpje en twee net erbuiten, pinautomaten, paar restaurantjes, etc. Geen super pittoresk dorpje waar je een middagje rondslentert maar toch aardig.

aardige plaats

nicolette
    7-6-2017

aardige plaats

paar terrasjes verder niet veel te doen

3 supermarkten carrefour maar niet zo een geweldige winkel

atac en aldi wel prima