Reviews over Clairvaux-les-Lacs (Jura)

Afwisselend rust, sportief en bezienswaardigheden

Larissa
    18-11-2017
    Mooie afwisselende omgeving, naar de watervallen l'Hermitage prachtig om te wandelen, het begin is druk maar maak er een dagtocht van en vererop kom je veel minder mensen tegen. Plaats Dole valt erg tegen, oude vervallen stad. Leuk voor de Decathlon verder niet..Helaas kan je niet om het meer wandelen, aan de kant van de campings kan je leuk langs het meer via alle campings naar het dorp lopen. Je mag ook in het meer vissen, geen vergunning nodig.

genieten

margreet
    27-6-2017
    je hoeft niet veel. en dat is vakantie

Aardig dorpje

Charlotte
    26-6-2017
    Aardig dorpje met alles wat je nodig hebt: slager, markt (op woensdag), twee bakkers, supermarkt in het centrumpje en twee net erbuiten, pinautomaten, paar restaurantjes, etc. Geen super pittoresk dorpje waar je een middagje rondslentert maar toch aardig.

aardige plaats

nicolette
    7-6-2017

aardige plaats

paar terrasjes verder niet veel te doen

3 supermarkten carrefour maar niet zo een geweldige winkel

atac en aldi wel prima

Met toercaravan in Clairvaux Les Lacs

LucBots
    25-9-2016

de camping Fayolan een dikke 10

de restaurantjes in Clairvaux-:les Lacs geweldig

3 supermarkten in Clairvaux les Lacs vlakbij de camping fantastisch

voldoende vertier in de omgeving van Clairvaux les Lacs denk aan Lac Chalain het stuwmeer van Vouglans,. Baume Les Messieurs indrukwekkend Cascades de Herrison prachtig Dorpje La Frasnee erg mooi veel wandelmogelijkheden in omgeving van Clairvaux les Lacs

Clairvaux-les-Lacs (Jura) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 103 reviews