Reviews over Champagney

Leuke camping met grote plaatsen

m.borghuis,
    17-7-2016

Wij waren erg tevreden over de camping. Er werd van alles georganiseerd (in 2012 en 2013) toen wij er waren. Nu 2016, andere eigenaren dus weten het niet.

Buitenritten te paard via Pres de la Grange, natuur onderzoeken, zwembad en zwemmeer (iets verderop), soms ' s avonds muziek, knutselen, survivalparcousje voor kleintjes.

Wifi bij het hoofdgebouw.

Er loopt een klein stroompje langs de camping, dat vonden onze kinderen geweldig.

Inderdaad een trein (eens per uur) maar die merk je nauwelijks op, weinig geluid.

Leuke uitvalsbasis voor Belfort of naar de Ballons. Fietsen op de Planches des belles files (touretappe 2012)

Brood en supermarkt in het dorpje op 1,5 km.

Nog nooit een camping met zo weinig gasten (en Nederlanders) gezien. We snappen er niets van. Alles haast nagelnieuw en grote kampeerplekken.

Beide keren prachtig weer.

een oase van rust aan de Vogezen

evert,
    13-7-2012

Twee nachten in Bed and Breakfast Château de la Houillère in Champagney (Frankrijk) waren een belevenis. Nooit eerde een chambre d'hote van deze luxe en service ervaren. Eigenlijk meer een sterrenhotel met persoonlijke service.

En de omgeving is prachtig,

Om terug te komen

Ronny,
    18-6-2009

Deze camping is vollefdig vernieuwd en is een *** sterren camping geworden met zwembad en speeltuintje voor de kleinsten. Er zijn 3 nieuwe sanitaire gebouwen. De plaatsen ruim bemeten en worden ingedeeld in 3 klassen (Normaal-confort-grand confort). Wij hadden confort, 120m², met 6A en eigen watertappunt (19€). Er is voor de liefhebber overal gelegenheid om te petanquen. In het meer en in de rivier die er voorbijkomt kun je vissen.

Op 150m komt een spoorlijn voorbij en dat hoor je af en toe, maar mij heeft het niet gestoord.

Champagney scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews