Reviews over Zonza

Rustige camping aan rivier

Trienke,
    20-8-2018

Zeer vriendelijke eigenaresse, prachtig gelegen aan een riviertje waar je in kunt zwemmen. Je mag zelf je plekje kiezen. Sanitair brandschoon. S ochtends rond 9 uur een bakkertje op de camping om je ontbijt te halen. De camping ligt in een mooi wandel en fiets gebied.

Dit is weer zo'n juweeltje.....

avoesenek,
    20-7-2016

Het is trouwens LA Rivière, maar goed. ...

Het type simpele camping waar Frankrijk zo goed in is.

Perfecte zwemplek in de rivier vlakbij.

Mooie staplekken onder hoge dennen.

En half zo duur als een veelsterren camping.....

Schitterend gelegen camping in de bergen

Klavertje 4,
    24-1-2016

Zeer vriendelijk ontvangst door de eigenaresse. We mochten zelf een plaats uitzoeken. Plaatsen zijn zeer divers, kleine beschutte plekjes voor tentjes, grote open plekken voor caravan of vouwwagen. Geen vaste plekken, je mag ook bij de rivier staan. Veel schaduw. Rivier op loopafstand, heerlijk zwemmen en afkoelen.

Voor boodschappen ben je aangewezen op Zonza, bakker en slager. Op 10 minuten rijden een supermarktje in Quenza en een pinautomaat. Porto Vecchio grote supermarkt klein uurtje rijden, zorg dus voor voldoende proviand.

Sanitair goed, voldoende warme douches en afwasgelegenheid. Overdekt terras met picknicktafels.

Rustige camping, geen vertier. Prachtige omgeving om te wandelen!

Zonza is een gezellig dorp, met gezellige restaurants.

Een hotel met persoonlijke en vriendelijke aanpak

Colson S,
    30-5-2015

Wij hadden dit hotel geboekt vanwege de ligging tov Bavella.

Al het personeel is supervriendelijk, de kamer was heel netjes en de badkamer heel proper. We hebben gekozen voor halfpension, en het eten was heerlijk, zowel het avondeten als het ontbijt. Een aanrader dus!

Mooi gelegen sfeervolle rustige camping

Judith Potjewijd,
    28-8-2014

Camping is mooi gelegen in een dennenbos aan een riviertje waar je heerlijk in kunt afkoelen. Er is een diep gedeelte waar je ook goed kan zwemmen, koud! De kampeerplekken mag je zelf uitkiezen. De camping ligt in een bocht aan de weg, deze geeft minimaal overlast, wij stonden er ook wel wat vanaf. Het sanitair is niet meer nieuw, maar wel redelijk schoon en de douches waren goed en warm. Geen animatie, alleen een gezellige bbq plaats met picknicktafels en een jeu-de-boule veld (waar je ook prima op kan voetballen). De eigenaars zijn zeer vriendelijk. Elke morgen komt de bakker met een busje heerlijke broodjes verkopen, hoewel hij meestal wat laat kwam, tegen 09.30 uur. Zeer fijne camping om de omgeving te verkennen.

Zonza scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews