St. Florent

We hebben een aantal aanbieders voor St. Florent voor je op een rij gezet:

vakanties St. Florent

We hebben een aantal aanbieders voor St. Florent voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Florent

Prima camping met mooie beplanting.

Anja,
    6-8-2017

Wij zaten hier in juni, niet te druk, maar wel gezellig. Een vrijwel nieuw mobile home, erg fijn. De camping ligt aan smal strandje, maar een klein stukje lopen en je bent op een heel lekker strand met heerlijk helder water. Aanrader om met de taxi boot naar de super mooie strandjes te gaan. Saint-Florent is een leuk stadje. Klein stukje lopen, maar wel langs een drukke weg en 's avonds is het laatste stukje pik donker.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige camping

Fam. Stock,
    18-6-2017

5 dagen op deze camping gebleven. Onvoorstelbaar wat een kwaliteit voor zo'n prijs. Prachtig zwembad en geweldig vriendelijke mensen. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige locatie!

Brigitte,
    28-9-2016

De camping ligt op loopafstand van het schilderachtige plaatsje met haar vele restaurantjes en terrasjes. De jachten die er aanleggen zijn van de klasse San Tropez dus erg leuk! Het mobile home van touroperator was z.g.a.n. De camping goed verzorgd. Het strand klein en de zee loopt heel langzaam af. Je ziet het plaatsje liggen vanaf het strand. Wij hebben er een hele fijne tijd gehad!

Gereisd met partner in juni 2016

Goede camping nabij leuk dorp en mooie zandstrande

Johan,
    9-8-2016

Ik was hier met mijn vrouw en dochter van 9. Wij vonden het een leuke camping met veel schaduwrijke, helaas! geen afgebakende, plaatsen. Wij kwamen aan en wilden eerst voor een week boeken. Die plekken zijn dichterbij sanitaire voorzieningen, hebben betere wifi ontvangst, je betaalt direct voor je gereserveerde tijd, worden en zijn groter dan de plekken voor mensen die minder dan een week blijven. Vreemd vond ik het dat we voor de 'mindere' plek net zoveel moesten betalen. Die plek vonden we mooier en hebben we geruild voor de gereserveerde plek. Het zwembad is leuk, en er zijn een paar spellen op een veldje voor vermaak. Verder is er geen animatie. Eten op de camping vond ik duur. Nabij de camping is een kiezelstrand. 4 km verder is een mooi breed zandstrand, waar meedere campings zijn (met minder schaduwplekken), met zicht op het leuke en gezellige dorpje, waar je lekker op een terras kan zitten. Een grote supermarkt van Leclerc is 5 km vanaf de camping. Wij waren ongeveer 47 euro per nacht kwijt (wij waren met 2 kleinere tenten).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk hotel direct aan zee

Yerun,
    5-8-2015

Even denk je dat je bij een motelletje in Californië bent beland, met de palmbomen en kleurige bloemen voor de deur en een prachtige neonreclame in jaren-50 stijl. Maar het hotel ligt toch echt aan de Middellandse Zee, en hoe. De relaxte achtertuin met zwembad ligt pal aan zee in de baai van Saint-Florent. Trapje af en je staat op het kiezelstrand. We worden hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze spreekt Engels, maar vindt het ook leuk om rustig Frans voor ons te spreken en dat is prima te volgen.

De kamer is modern ingericht. Door de tegelvloer en karige aankleding komt het een beetje kil over, maar lekker fris en schoon is het zo wel. De badkamer ziet er chique en nieuw uit en is heerlijk ruim.

Het ontbijtbuffet biedt een ruime keuze. Er zijn lekkere Corsicaanse vleeswaren, je kunt zelf je eitje koken en we zijn blij verrast door het donkere brood. Dat kennen we niet van Frankrijk. En die achtertuin aan de baai is werkelijk een sublieme plek om te ontbijten.

Gereisd met partner in juni 2015
St. Florent scoort een 8,1 uit 10, op basis van 32 reviews