Reviews over Sartène

17-8-2018

Luxueuze tent

Johan,
    24-5-2018

Corsica lodge tent aan de rand van de camping met heel mooi uitzicht op een paardenwei. Mooi ingerichte tent met degelijk materiaal.

Nette camping

Nas,
    17-8-2017

2 weken geweest samen met partner, gekampeerd met (grote) tent en auto.

Camping is prima, voldoende plekken, al is reserveren in het hoogseizoen raadzaam. Plekken hebben voldoende schaduw, grond was wel erg hard. We hadden stevige rotsharingen nodig om ze volledig in de grond te krijgen.

Auto's kunnen (denk ik) niet op alle plekken bij de tent, maar wel dichtbij.

Toiletgebouwen waren (zeer) schoon, er werd voldoende schoongemaakt. Klein minpuntje was dat niet alle sloten functioneerden en enkele haakjes voor kleding bij de douches waren afgebroken, maar geen enkele douche waarbij alles was afgebroken, dus nooit een probleem.

Restaurant is prima: klein, eenvoudig, maar over het algemeen genoeg keuze en nette prijzen.

Ligging is gunstig, in 15 minuten aan het strand (Propriano) en ook relatief gunstig gelegen voor uitstapjes (Ajaccio/Propriano/Bonifacio/Sartène/Porto Vecchio).

Fantastische verblijf in dit prachtige hotel

Ron & Jolanda,
    9-8-2017

Prima service ,ontbijt ,zwembad , kamer en uitzicht. We wilden hier maar 1 nacht blijven maar t zijn er 3 geworden.

The place to be in Corsica met een prachtige stad om de hoek.

Wij komen zeker terug .

Sartène scoort een 7,9 uit 10, op basis van 8 reviews