Reviews over Porto

Heerlijk

Sil,
    28-11-2018

Corsica is een super eiland, mensen heel vriendelijk en behulpzaam, wij hadden een particulier basic huisje vlak aan zee, beetje privé strandje omdat 't erg afgelegen lag. Z'n echt tot rust gekomen daar, geen wifi dus geen internet, ff terug naar vroegere tijden, tyd voor mekaar.

Echt aanrader!

Olaf,
    1-8-2018

Enorm genoten! Zon, zee, zwembad, riviertjes en ruimte! Kinderen hadden veel contact met anderen; Nederlandse en Franse kinderen!

Heerlijke camping

Bianca,
    27-7-2018

Een schaduwrijke camping. Veelal mooie plaatsen die je zelf uit kan zoeken. Goede uitvalsbasis voor activiteiten.

Rustige camping, schoon sanitair, goede ontvangst.

Smorgens stokbrood en dergelijke op de camping te verkrijgen.

Let wel op dat je bij het afrekenen van het verblijf cash op zak hebt. ( in porto is eennpinautomaat)

Pinnen is op de camping namelijk niet mogelijk.

Eenvoudig zwembad maar prima en netjes.

Gastvrij

Johan,
    15-5-2018

Gastvrij. Spontaan vriendelijk en gedienstig personeel. Ruime kamer. Eenvoudig en proper. Zeer goed gelegen als uitvalsbasis voor diverse uitstappen. We hadden het er heel erg naar onze zin.

Veel gezien fantastiche omgeving en mooi weer

Jan,
    1-3-2018

Veel te bezichtigen o.a. napoleon geboorte .Wel druk i.v.m met de velen cruise boten die daar aanmeren en de stad ingaan

Porto scoort een 8 uit 10, op basis van 43 reviews