Sorteren

Reviews over Olmeto

fantastich !😉

J.Hogeboom
    3-2-2018

Corsica gaan zien is een heel apparte ervaring ,zeer mooje natuur (ongerept)

ga de gele weggetjes op en zie de ongeloofelijke mooije natuur

ook de campings zijn met alle comfort die je wensen kan

haast hoef je daar niet te hebben ha ha de hoogste snelheid haal je met 60 kmper uur ongeveer

door dat er geen een stukje weg is dat geen bocht heeft dat is dus echt vakantie houden daar

huur vooral een auto op de luchthaven eentje die zeer te vertrouwen is , want goedkoop is alleen ellende en dat heb ik ervaren

Een mooie bergplaats en omgeving

HOGEBOOM
    19-5-2017

Geen haast hebben op deze zigzag bergwegen maar genieten van de smalle weggetjes en vervolgens

Heerlijk op een terrasje in een klein plaatsje in de bergen genieten

De omgeving van Olmeto en Sartene met oude binnenstad rondje D 69 weggetje en de gele bergweggetjes

Zijn een openbaring van natuur schoonheid voor ons

mooie omgeving

Yvonne
    25-8-2015
    Vanuit deze plaats kun je allerlei kanten op. Bonifacio, Ajjaccio, binnenlanden, zee met mooi rustig strand. Prima!!

Fijne plek om tot rust te komen.

Kitty Jansen
    28-7-2014
    Het hele gebied ademt zon, zee, ruimte en gezelligheid uit. Heerlijke week gehad met ons gezin met drie pubers.
Olmeto scoort een 7,9 uit 10, op basis van 29 reviews