Sorteren

Reviews over Olmeto

Aanrader!

Noortje
    4-9-2018

Geweldige camping! Mooie plekken, goede douches, super zwembad, heerlijke pizza’s en gewoon heel mooi gelegen. Met ACSI campingcard maar €15,80 voor 2 personen. Fijne stranden in de buurt en Propriano is leuk om wat te drinken.

Let wel op waar je gaat staan ivm de doorgaande weg en let op dat je geen etensresten/vuilniszakken laat slingeren. We hebben wat bezoek van zwijntjes gehad ‘s nachts ;)

Natuur en luxe

Laurien
    17-8-2018

Prachtige camping. Dichtbij het zwembad en het restaurant sta je wat meer op elkaar, maar hoe verder je de camping opkomt hoe groter de plekken worden. Wij stonden op een geweldige plek bovenaan de camping met uitzicht op een prachtige baai. Hier heb je het gevoel dat je midden in de natuur kampeert (inclusief wilde zwijnen die 's avonds komen rondsnuffelen, dus geen eten laten slingeren). Qua plek moet je een beetje geluk hebben. Wij kwamen aan op zaterdag, waardoor mensen net vertrokken waren. Bij het zwembad met uitzicht op baai van Propriano waan je je in een luxe oord, alles is met smaak ingericht. Een bar met prima hapjes en drankjes, vriendelijk personeel. Inderdaad alleen alles cash te betalen, dat is bijna overal op Corsica. Prima sanitair, al was het water soms te warm of te koud. Onze ervaring is dat ze op Corsica niet doen aan wc-brillen, ook hier niet. Al met al een super fijne camping.

Gezellige mooie camping

Miranda
    11-8-2018

Mooie grote camping met geweldig zwembad, gezellig restaurant . Je hebt niet echt door dat de camping zo groot is.

Zelf je plek uitzoeken in de schaduw of zon.

Fijne camping met geweldig uitzicht!

Niels
    9-8-2018

Fijne camping met een schitterend uitzicht op de baai van Propriano en de bergen. Leuke bar bij het zwembad om iets te drinken en een restaurant waar je lekker kunt eten. Ze doen niet aan voor reserveringen. Zelf plek uitzoeken. Er zijn altijd wel plekken vrij. Geen pin mogelijkheid op de camping: betalingen (bar, winkel, restaurant, staplek) alleen cash. Sanitair is schoon. Wel zelf toiletrol meenemen want dat is niet aanwezig. Klein winkeltje aanwezig voor vers brood en de hoognodige dingetjes. Voor grote boodschappen zijn er 2 supermarkten in Propriano. De Casino en de Carrefour. Onze ervaring is dat de Casino veel te druk is met nauwe gangen, de Carrefour is ietsje verder rijden maar veel ruimer qua opzet en minder druk. Het zwembad is heerlijk. Leuke strandjes in omgeving: campomoro, cupabia, rondinara, st gulia, palombiaggio. Leuke stadjes om te bekijken: Corte, Bonifaccio, Ajaccio, Bastia, Calvi.

fantastische ligging, matige service

Poule
    6-11-2017

Mooie nieuwe villa met fantastisch uitzicht, heerlijk verwarmd zwembad.

Echter na vertrek wordt schade aan huisje geclaimd welke niet bij ons bekend was. Volledige borg wordt zonder bewijs ingehouden.

Olmeto scoort een 7,8 uit 10, op basis van 29 reviews