Reviews over Ile Rousse

Mooie camping aan een mooi strand

Fam Berendsen,
    23-11-2017

De camping heeft genoeg schaduwplekken ,schoon sanitair en een lekker restaurantje. Er zijn weinig Nederlanders en vooral veel Italianen, maar dat scheelt 's middags weer qua drukte op het strand. Mooi strand met mooi water op loopafstand. Een treintje vanaf de camping die je voor een paar euro naar Calvi of I'le rousse kan brengen, wat heel handig is als je met een camper op doorreis bent. Geen animatie, maar met wat oudere kinderen was dat helemaal niet nodig voor ons. Kortom goede ervaring gehad op deze camping.

Heerlijk camping!

Robert en Thea Prent,
    26-8-2017

Een camping zoals het hoort zijn, eenvoudig van opzet, zonder poespas en animatie.

Vriendelijke ontvangst, ook tussen de middag

Genoeg schaduwrijke plekken en ruime plekken.

Sanitair voldoende en wordt keurig schoongehouden.

Camping ligt direct aan zee, wel even naar beneden lopen.

Prachtige baai met heel helder water om te snorkelen en te zwemmen.

Het restaurant is gezellig en kwaliteit is prima voor de prijs.

Ill Rousse ligt op loopafstand.

Heel gezellig stadje met leuke straatjes en heerlijke restaurantjes.

Hopen zeker nog eens terug te komen!

Redelijk..

Guido,
    26-8-2017

Redelijke camping voor dit gebied. Over het algemeen vinden we de campings rondom Ile Rousse en Calvi nogal tegenvallen. Allemaal vrij prijzig tov hetgeen je ervoor krijgt. Camping Les Oliviers is de prijs/kwaliteit verhouding mi redelijk. Camping is wat speels opgezet en heeft redelijk veel plaatsen (ook met schaduw). Wij stonden in de buurt van de weg. Dit gaf meer overlast dan we hadden verwacht. Als je meer naar achteren staat, dan heb je daar geen last van. Restaurantje is erg goed en gezellig. Strand is ongeveer 10 min. lopen. Weinig Nederlanders. Veel Italianen en Fransen. Staat vh sanitair, voor Franse begrippen redelijk.

Heerlijk (maar wij waren in voorseizoen)

anita,
    22-7-2017

Heerlijke camping, nieuw toiletgebouw, afgebakende plaatsen (sinds jaar of 2). Eigenaresse was in ieder geval wel vriendelijk toen wij er waren in juni....

Camping ligt vlakbij het strand en je stapt er zo op een leuk treintje...Calvi of Ile Rousse.

zeker voor herhaling vatbaar.

sedo-belgie/belgique,
    3-10-2016

ligging is prachtig,personeel is zeer vriendelijk,eten is zeer goed,kamers zijn zeer netjes.

Ile Rousse scoort een 8,1 uit 10, op basis van 15 reviews