Reviews over Galéria

Prachtige plek!

swaf,
    12-8-2015

Italiaanse camping op Corsica met veel Italiaanse vaste gasten die hele kampen opzetten. Veel geluidsoverlast in de avond van Italiaanse families wat vervolgens conform de campingregels stipt om 00:00 weer ophoudt. Prachtige locatie aan heerlijk kiezelstrand. Verder geen (georganiseerd) vertier voor kinderen op de camping. Mooi nieuw sanitairblok wat vaker schoongemaakt zou moeten worden, 1 keer per dag is te weinig. Er lopen tegen de regels in honden los op de camping, hinderlijk. Mooie (snorkel, duik, boot) excursies in de omgeving naar o.a. Unesco natuurgebied Scandola.

Magisch

Fam. Douma,
    29-9-2013

We hebben drie weken gestaan op de camping in de periode eind augustus tot begin september en we hebben goede indruk over de camping maar vooral over het personeel. Super vriendelijk!

We hebben 1x een klacht gehad over het geblaf van de "camping" hond die s'nachts de wacht hield, dit werd direct opgelost. Een super service.

De camping ligt direct aan een kiezelstrand, wat de eerste dagen wennen was maar daarna heerlijk aan de voeten voelde. Het water is helder en daarom hebben wij veel plezier gehad met snorkelen.

Het sanitair is goed, er is een oud wc-gebouw en een nieuw wc-gebouw en beide worden regelmatig schoon gemaakt. De douche is zeer warm soms zelfs heet.

Er is een campingbar en restaurant die wij zelf niet bijzonder vonden, maar wel gezellig. Verder bij het strand is er nog een restaurant (niet uitgeprobeerd) Op 5 minuten rijden is er een pizzeria die geweldige lekkere pizza's maakt en de mensen zijn super hartelijk, spreken alleen heel gebrekkig Engels.

Dus een aanrader

Eenvoudige rijkdom

Heidi,
    29-1-2013

Mooie bosachtige camping, vooral in het achterste gedeelte waar de tenten-plek is. Eenvoudig maar toereikend en schoon sanitair, niet voor de veeleisende kampeerders, dames en heren zijn gemengd. Aan de receptie zijn ze lekker 'gewoon' en erg vriendelijk, ook al praten ze weinig Engels of Duits (ik kan niet zo goed Frans, maar dit is nog nooit een probleem geweest).

De ligging is goed, supermarkt en restaurantje is binnen loopafstand en het strand ook. Het dorp is niet groot, maar erg pittoresk, in het 'centrum' is eigenlijk maar 1 straat waar alles gebeurt. Je waant je werkelijk in 40 jaar terug in de tijd!

Het strand is een stenenstrand (geen grove rotsen) en aan de rechterkant kan je bijna helemaal prive liggen wegdromen. Prachtig fonkelend snorkelwater voor uren en uren plezier!

We zijn afgelopen zomer hier geweest

sandy,
    10-12-2007

We zijn afgelopen zomer hier geweest. Ik ben geen camping fan maar de camping was schoon en de warme douche gratis. Nadeel is dat ze weinig engels spreken maar met handen en voeten werk kom je er ook. Ligging perfect op 5 minuten van galeria haven

Galéria scoort een 5 uit 10, op basis van 2 reviews