Cervione

Reviews over Cervione

Super relaxte camping!

Mariëlle,
    17-7-2018

Goede camping om de sfeer van Corsica te ervaren. Neem je hangmat mee. Ruime plekken onder olijfbomen. Super relaxte sfeer. Continu geluid van krekels in de bomen (totaal niet storend) en direct aan het strand. Afwassen met uitzicht op zee maakt het feit dat er alleen lauw water is helemaal goed. Zeer vriendelijk ontvangst met Engels sprekende beheerder. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische camping met ruime plekken.

Klavertje,
    1-7-2018

Fantastische camping met ruime plekken. Chalets van gewoontjes tot super de luxe. Mooi sanitair! 3 zwembaden, en een bad met glijbanen. Gezellig terras met loungebanken en zitjes. Vriendelijk personeel achter de bar. Je kan er brood kopen, lekkere hamburgers etc. voor schappelijke prijzen.

Aan de achterkant van de camping loop je zo het strand op. Gezellig strand restaurant.

Voor ons een iets te luxe camping, maar voor een keer wel leuk.

Achterland is prachtig, mooie autoritjes gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2018

Super fijne camping!

Debbie,
    25-9-2017

Een heerlijke camping is dit; Genieten! Een korte opsomming:

+ Niet te groot

+ Direct aan zee

+ Personeel erg vriendelijk en goed Engels sprekend

+ Kampeerplekken ruim en op een groot deel van de camping door heggen gescheiden (plekje mag je zelf uitkiezen)

+ Schoon sanitair en heerlijke warme douches

+ Gratis WIFI bij centrale plek bij het zwembad

+ Animatie (niet iedere avond) stopt uiterlijk 23.15u. Daarna stil op de camping dus goede nachtrust.

+ Dichtbij diverse supermarkten

+ Heerlijk zwembad en te gekke glijbanen en eigenlijk altijd wel een plekje te vinden rondom het zwembad

- Receptie behulpzaam en leuke tips om dingen te ondernemen

- Directe omgeving wat saai

- Rij-afstanden iets om rekening mee te houden; je bent al snel een hele dag kwijt doordat het allemaal niet heel snel rijdt en het bij ieder dorpje waar je aankomt 'ophoopt'

- Veel stenen en hout op het strand direct voor de camping

- Vrij duur eiland qua levensonderhoud (maar ach, het is vakantie toch)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor iedereen wat wils

JCB,
    18-8-2017

Het is een fijne, middelgrote camping 45 minuten rijden vanaf Bastia met prachtig zwembad met glijbanen en grenzend aan het strand. We verbleven in een splinternieuwe 6 pers. stacaravan waar zelfs een vaatwasser inzat. Voor iedere leeftijd geschikt. Onze kinderen vonden het geen probleem dat de (leuke) animatie in het frans was, maar houdt hier dus rekening mee! Rondom de accomodatie voldoende ruimte. Kleine campingwinkel (zoals meestal wel prijzig) en een eenvoudige restaurant (niet bijzonder en ook prijzig). Kleine fitnessruimte met uitzicht op het zwembad. Iedere dag wel iets te doen op creatief en sportgebied.

Supermarkten op 10 min. afstand met de auto evenals gezellige badplaats waar je lekker kunt eten. Heerlijk rustig strand met schaduwplekken en (meestal) rustige, langzaam aflopende zee. Als je zoals wij in een caravan vlak bij het zwembad zit, dan klinkt de avond anitmatie wel hard, verderop de camping geen last van. Na 23 u is het stil op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische vakantie gehad

Jantine,
    28-7-2017

Super ontvangst bij de receptie kwamen laat aan hadden dit wel doorgegeven en bleven keurig op ons wachten. Mochten zelf een plek uit zoeken en de vriendelijke man vertelde waar we beter wel konden staan ivm de zon voor onze kinderen.

Grote ruime plek, ondergrond was prima soort stro. Sanitair was prima eind van de dag wel soms een nare lucht is ook hoe mensen de toiletten achter laten, douches waren heerlijk, nooit lang op een douche hoeven wachten.

Leuke animatie ook in de avond om 23.00 is alles stil en kan je rustig slapen.

Zwembad is echt heel leuk voor de kinderen, leuke coole glijbanen waar een badmeester als in goede banen lijdt.

Strand is oké, wel kiezel maar water heerlijk. Voor de wat mooiere stranden moet je verder van de camping af.

Voor uitstapjes moet je wel wat langer in de auto zitten zijn zelf naar bonafatio geweest zeker de moeite waard maar is 3 uur rijden over 100 km op de terug weg geweldig strand bezocht rondinara echt heel mooi.

Wij vonden corsica en camping campoloro echt de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Cervione scoort een 6,4 uit 10, op basis van 13 reviews