Calvi

We hebben een aantal aanbieders voor Calvi voor je op een rij gezet:

vakanties Calvi

We hebben een aantal aanbieders voor Calvi voor je op een rij gezet:

Reviews over Calvi

Heel vriendelijk stadje voor een paar daagjes.

Charles,
    24-7-2018

Prachtig stadje. Mooie citadel waar je een dagje rond kunt dwalen. Vriendelijke haven met een keuze aan restaurantjes in allerlei kwaliteiten. Veel mogelijkheden tot watersporten (oa duiken), mooi zandstrand met parasols en strandstoelen. Wij maakten een boottocht naar het reservaat van Scandola, zeer de moeite waard. Goede uitvalsbasis voor een autotochtje in het achterland - als je dat doet, bezoek dan in ieder geval Saint Antonino.

Gereisd met partner in juli 2018

Wat een topstadje

Familie van vijf,
    12-8-2017

Van alle stadjes die we gezien hebben de afgelopen jaren staat Calvi wel op nummer 1. Ontzettend gezellig, een hoop winkeltjes en genoeg leuke restaurantjes. De haven is heel gezellig in de avond. Leuk om door de haven te lopen en de boten te bekijken. De winkeltjes zijn tot middennacht open en het bruist enorm. Ruime parkeerplekken onderaan de stad, je loopt direct de winkelstraat in. Het strand van Calvo is ook leuk. Je hebt uitzicht op de citadel aan de ene kant en de bergen aan de andere kant. Snorkelen hebben we op leukere plekken gedaan, maar zwemmen was top. Zelfs in augustus nooit te druk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie stad met prachtige vesting.

Mw. AT,
    15-9-2016

Calvi heeft een prachtige oude vesting die al van verre te zien is en over de baai uitkijkt. Het ligt aan een mooie baai met zandstrand met volop eet- en drinkgelegenheden en strandfaciliteiten. De baai loopt langzaam af dus lekker warm en ook geschikt voor kinderen.

Voor 's avonds zijn er veel terrasjes en eetgelegenheden rond de jachthaven en op de verschillende pleinen. Ook de winkeltjes zijn leuk ('s avonds open). Langs de baai loopt een treintje dat meerdere stranden aandoet.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi

Margot,
    9-9-2015

Calvi is een gezellig stadje, er is een haven waar restaurants aanliggen en je over het water uitkijkt als je daar zit, leuke bovenstad. Maar ik vond het stadje L'Île -Rousse wat enkele km verderop ligt, mooier en gezelliger.

Gereisd met partner in september 2015

Aanrader!

Liesbeth,
    27-10-2014

Calvi een heerlijke plek waar fijne stranden zijn, in het stadje er is genoeg gelegenheid om heerlijk uit eten te kunnen gaan en te genieten van het mooie uitzicht vanaf de citadel. Wij hebben vooral genoten van het 's avonds heerlijk slenteren door de oude binnenstad en over de boulevard. Als je van een bourgondische vakantie houdt zit je hier wel goed!

Gereisd met partner in september 2014
Calvi scoort een 8,1 uit 10, op basis van 79 reviews