Aléria

Reviews over Aléria

Prachtig park in een natuurlijke omgeving

Vriese,
    23-6-2018

Vriendelijk ontvangst en alle voorzieningen aanwezig.

Gereisd met partner in juni 2018

Goed gefaciliteerde camping.

R. van Sluijs,
    13-6-2018

We hebben 2 weken in een Serena Mobilehome mogen verblijven.

Mobilehomes zijn keurig schoon en verzorgd.

Let op: Bedlinnen wordt niet tussendoor huurperiode verschoond !

Mankement aan douche en syhpon werd binnen 2 uur verholpen door de technische dienst.

Camping zeer rustig gelegen, mooie omgeving tussen de bomen, direct aan zee gelegen. Strand wel vol met veel neergegooide/aangespoelde bomen en takken, geen afval.

Zwembad heerlijk en goed verzorgd, speciale speelplaats voor kleine kinderen aanwezig.

WiFi aanwezig op hele terrein , maar meestal zeer slechte ontvangst. Wifi voor 1 apparaat is wel gratis.

Er waren tijdens ons verblijf veel kleine steekvliegjes (Midges zoals in Schotland?), zodat buitenzitten niet echt een succes was.

Restaurant op de camping biedt goede/betaalbare maaltijden, verderop op strand zijn ook nog eetgelegenheden.

Campwinkel aanwezig, maar biedt het minimale aan aanbod. Leclerc zo'n 3km.

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldige mini-bungalow aan zandstrand

van loosbroek,
    23-5-2018

Goed geoutilleerde camping, aan zandstrand gelegen, op 4 km van Aleria vandaan (er is goed fietspad), we huurden een ruime 4 pers bungalow voor 62 euro per dag, met airco, raamhorren, douche, 2 slaapkamers, alles gloed nieuw

Gereisd met partner in mei 2018

fantastisch

cor stoop,
    6-9-2017

De wellnes is uitstekend. Riva Bella is een prachtige camping en heeft mooie bungalows direct aan het strand. Maar het meest enthousiast ben ik over de wellnes. Ik ben herstellende van een incomplete dwarslaesie en ik moet veel sporten. Iedere dag volgde ik de aquajog lessen van Pierre (de instructeur) en later op de dag de gymnastieklessen. Regelmatig deed ik mee met het maritime parcours in het binnen zwembad. Mijn conditie is met sprongen vooruit gegaan. Bedankt Marieclaire , Sabrina en Pierre

Gereisd met partner in april 2017

Fantastische plek om te ontspannen!

petrus,
    17-8-2017

mooie camping, vriendelijk en klantgericht personeel, diverse (en meer dan genoeg) faciliteiten. Alles wordt elke dag schoongemaakt.Spa-resort en mogelijkheden te over, gratis sauna en trimparcours !

Gereisd alleenreizend in juli 2017
Aléria scoort een 8 uit 10, op basis van 12 reviews