Signy-le-Petit

Reviews over Signy-le-Petit

vriendelijk dorpje in een mooie omgeving

Natasja Kampshoff,
    6-10-2017

Het is een klein schattig dorp met een kleine maar goede supermarkt met vriendelijk personeel . Een goede bakker met veel te lekker gebak. Een lekker en betaalbaar restaurant Lion dór met vriendelijke mensen. Een prachtige omgeving om te wandelen en te wielrennen.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Weinig te beleven

Katrien en Marc,
    24-7-2012

Het dorp zelf stelt niets voor. Groot centraal plein, met hotel, een café, een bakker en een supermarkje. Mooie kerk. In de omgeving kan je veel wandelen. Het verderop gelegen Rocroi is mooi, maar ook niet zo groot.

Gereisd met partner in juli 2012

Dooie boel, mooie omgeving

Arjen,
    27-8-2009

Een netjes maar doods stadje. Het lijkt of men wat tegen nederlanders heeft. Het is een dorpje waar vooral fransen op vakantie gaan. Erg weinig te beleven en te bezichtigen. De omgeving is mooi. De camping ligt naast de begraafplaats.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Aug 27 2009 14:37:17 GMT+0000 (UTC)
Signy-le-Petit scoort een 6,9 uit 10, op basis van 15 reviews