Sorteren

vakanties Champagne Ardenne

Reviews over accommodaties in Champagne Ardenne

Geweldig! La perle d’anrosey is echt een pareltje!

Nicole
    16-10-2018

Heerlijk verblijf! Weg van de snelweg op een prachtig landgoed. Het vakantiegevoel omarmt je direct. Ilja en haar man zijn hele fijne en ontspannen gastheren. Heerlijke kamers, authentiek met alle comfort. Het eten....... met zorg bereid en super lekker. Lekker buiten genieten aan een lange tafel. Ze zijn prima ingesteld op gezinnen met kinderen. Onze kinderen (2 en 7) hebben heerlijk gespeeld en gerend in de grote tuin. Wipkippen en schommels.... die missen ze daar niet hoor. We waren er 1 nacht, maar waren graag nog een dagje langer gebleven.

Henri Rynders
    11-10-2018

Waren 9 nachteh op deze camping.

Uitbaters Glen en Wendy zijn ongelooflijk toffe uitbaters,niets is hen teveel om u van dienst te zijn.Plaatsen zijn ruim en zeer groot.Mochten onze plaats zelf kiezen.

We kregen er zeer goede tips i.v.m.markten winkels en bezienswaardigheden.

We hebben zelfs wandelroutes (geplastificeerd) van Wendy gekregen.

Zeker een camping om terug te komen,vooral omdat volgend jaar een aantal toilet huisjes gerenoveerd zullen worden en uitgebreid met een keuken.Wendy en Glen,proficiat en bedankt voor de goede zorgen,doe zo verder en we komen volgend jaar zeker terug.

Henri & Magda

Kleine en kindvriendelijke camping! Aanrader.

DJ Sip
    5-10-2018

In september 2018 paar dagen verbleven. Bij aankomst was er even geen gastheer/-vrouw te bekennen, maar konden plek uitzoeken. Terwijl we de tent aan het opbouwen kwam de gastvrouw langs en toen we over het avondeten begonnen bood ze ons gelijk wat eten uit hun eigen restaurant aan, goede service. Ook de rest van de tijd was er volop persoonlijke aandacht, de kinderen gingen de beesten eten geven, het springkussen kon speciaal voor onze kids opgeblazen worden, etc. Ook het restaurant is een bezoek waard, zeker met de kinderen, zij kunnen genieten van een uitgebreide speelhoek. Een tip: bezoek het wildpark/de dierentuin van bouillon, erg veel dieren en niet zo commercieel als de meeste dierentuinen, ook is er een geweldige kinderspeeltuin bij de in-/uitgang.

Petillante gesprächsfähigkeit

Christl & Bert
    4-10-2018

Voor het overbruggen van de 1200 km die Bussum van Montpellier scheidt, draaiden we vroeger ons hand niet om, maar tegenwoordig pleisteren we graag halverwege.

Bij toeval stuitten we dit jaar op La Perle d'Anrosey, een B&B die - zo weten wij inmiddels uit ervaring - zijn naam met ere draagt.

Ilja & Egbert zwaaien er de scepter, respectievelijk pollepel, en het gastvrouw-/gastheerschap zit beiden in het bloed.

Terwijl Egbert een eenvoudige, maar overheerlijke maaltijd prepareert, onderhoudt Ilja haar gasten. Zij weet, met haar petillante gesprächsfähigkeit, een sfeer te scheppen alsof er een hechte vriendengroep aan tafel zit. Knap!

Op de terugreis overnachten we er dan ook weer!

uit stekend volgend jaar weer 4 keer

peter de visser
    2-10-2018

Prima overnachtingscamping en om meerdere dagen te blijven super aardige eigenaar in juni en eind september restaurantje open en ja at mopper je nu frits met beauf 8 euro kir 2 euro koffie 1.50 en broodservice verwarmd toilet gebouw eind september en ja dat gemekker over elke camping veouderd sanitair wat verwacht je net zoals thuis marmer en goude kranen het is schoon en prima in orde. en camping prijs 15 2 pers plaats hond en stroom toppertje