We hebben een aantal aanbieders voor Melay voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Melay voor je op een rij gezet:

Reviews over Melay

Rust, ruimte en geweldig eten!

Anna en Kees,
    22-2-2018

Boek bij Chateau Melay niet alleen een ruime kamer, maar ook een plaatsje aan tafel. Deze table d'hôte serveert prachtige gerechten, met liefde en zorg bereid van gezonde en verse ingrediënten. De huisgemaakte, royale desserts zijn het omrijden waard. Het geheim? Er staat een engel in de keuken, genaamd Angela. Het ontbijt is ook van prima kwaliteit. De gastheer start de dag met en ritje naar de bakker voor verse croissants en brood.

Louis en Angela runnen het historische chateau sinds de zomer van 2017. Door de vriendelijke ontvangst en service voel je je al snel bij hen thuis en echt op vakantie. Wij waren er in februari, maar in de grote tuin is het wat later in het jaar vast goed toeven. Melay is een schilderachtig dorpje met veel wandelmogelijkheden in diverse richtingen. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2018

Prima verblijf in een prachtige omgeving.

Ruud en Karin,
    11-9-2017

Erg rustige omgeving met weinig vertier in de omgeving. Een omgeving waar je zen van word. Genoeg wandelingen te maken en stadjes en dorpjes te bezichtigen. Grote BB kamer, schoon en licht met veel ruimte. Ontbijt en 3 gangen diner, gevarieerd en lekker.

Betaalbare prijzen voor drankjes. Genoeg plekjes in de tuin om te lezen of gewoon van de omgeving te genieten. Angela maakte op verzoek voor ons lekkere kaasplankjes.

Bedankt Angela en Louis voor een heerlijk verblijf.

Gereisd met partner in september 2017

Chambre d'hôtes met ezel

Suzanne Zonnenberg,
    2-8-2017

We zijn 4 nachten hier geweest en vonden het geweldig. De meeste mensen komen hier voor een trektocht met een ezel, maar wij bleven in de Chambre d'hôtes en deden dagtochten.

We hadden een mooie grote, gloednieuwe familiekamer. In de tuin stonden speeltoestellen, er was een opzet-zwembad, er waren kittens, konijnen, cavia's en heel veel ezels.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en relaxed, en spreken goed Engels.

Mee eten 's avonds kan, voor/hoofd/kaas/dessert incl wijn/prik. Heerlijk eten, veel uit eigen tuin.

Ezels zijn goed opgevoed, de instructie is duidelijk. De wandelingen zijn aangegeven op stafkaarten én beschreven, dus dat wandelt prima.

De locatie ligt aan het kanaal, en daarnaast stroomt de Loire. Dus redelijk vlak. Dat wordt al snel heuvelachtig. Mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gezellig en huislijke sfeer, bosrijke omgeving

Wiebe W,
    10-1-2017

Zeer ruime kamers met goed ontbijt

Gereisd met partner in augustus 2016

charmant

Martine en Lucas,
    16-9-2016

Heel vriendelijke uitbaters, steken veel werk in het naar de zin maken van hun gasten. Lekker ontbijt en lekker eten voor een klein prijsje. Het ligt wel een beetje afgelegen

Gereisd met partner in september 2016
Melay scoort een 8,6 uit 10, op basis van 8 reviews