We hebben een aantal aanbieders voor Buzancy voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Buzancy voor je op een rij gezet:

Reviews over Buzancy

Fijne camping , veel waarde voor je geld. Doen!!

Peter en Annie,
    5-9-2018

Wat een mooie en gezellige camping. Schoon sanitair wat 2 per dag grondig schoon gemaakt word en tussendoor lopen ze er ook nog eens door om eventuele probleempjes te verhelpen. De beheerders van deze camping behoren tot de top veel beter zal je niet vinden. Fijne plek om buiten de camping de hond uit te laten. Er zijn diverse wandelroutes uitgezet. De service is uitzonderlijk goed en alle vragen of/en probleempje worden adequaat opgelost. Er is een goede broodservice . Hier vind je erg veel waarde voor je geld. We hebben op een morgen een slapende egel in de tent gevonden, ook kwamen er na een paar dagen de vinkjes en meesjes eten in de voortent. In het dorp is een mini supermarkt en in sedan ook 23km zijn de grote bekende supers.

Gereisd met partner in augustus 2018

fantastisch

J Nap,
    9-8-2018

Ruime plekken. zon en schaduw. gezellige camping heel veel kinderen tussen de 0 en 12 jaar. Vriendelijk personeel. Ruim zwemwater, 725 meter lang!! Omgeving rustig, niet spectaculair. Schoon sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Absolute topper!

Jolan Vervoorn.,
    29-7-2018

We hebben een heerlijke week gehad . De camping is heel mooi. We werden hartelijk ontvangen en de accomodatie was prima. De staf was hartelijk en altijd behulpzaam . Van alle gemakken voorzien ( we waren met drie generaties) en een er was voor iedereen wel iets leuks iedere dag. Het verbaasde ons, dat je na een rit van amper 4 uur zo'n volledig Frankrijkgevoel kan hebben. ( inclusief warme croisantjes bij het ontbijt of een superlekker frietje op verreweg het leukste terras in de omgeving. Een absolute aanrader dus!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Nicolette,
    26-7-2018

Ik ben met een vriendin vier dagen op deze camping geweest. De medewerkers zijn erg aardig, en we voelden ons erg welkom. Zij zorgen voor een erg gezellige sfeer! Ze waren ook erg behulpzaam wat betreft het plannen van activiteiten en denken erg met je mee. De camping was rustig en kleinschalig. Er zijn veel kinderen, maar toch was het een goede plek om helemaal tot rust te komen. De omgeving is erg rustig. Er zijn alleen een paar hele kleine dorpjes waar eigenlijk weinig te doen is. Met de auto kan je wel naar grotere steden rijden (ongeveer een uur) voor een dagje. Wij vonden de camping zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastisch!!

Toos,
    15-7-2018

Hartelijke ontvangst, mooie goed verzorgde plaatsen, prima sanitair, rustige camping.

Gereisd met partner in mei 2018
Buzancy scoort een 4,6 uit 10, op basis van 29 reviews