Vierzon

Reviews over Vierzon

Zeer goed

Theo van der leest,
    8-9-2018

Goed verblijf met aardige eigenaren tegen een goede prijs. Waren nog wat vergeten en dit hebben ze per post naar ons vakantie adres gestuurd,klasse

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke & mooie doorreiscamping

San,
    29-8-2018

Van alle doorreiscampings is camping de Bellon onze favoriet! Voor de 2e keer op doorreis op deze camping gestaan.

De rivier is prachtig! En de kinderen vermaken zich hier prima. Een mooie groene camping. In 2016 was het sanitair nog onder de maat maar dat is enorm verbeterd. Het sanitair is nu zeer netjes te noemen! De plekken zijn ruim en het is geen dure camping.

Ik moet wel opmerken dat we niet lekker hebben gegeten op de camping, het was weinig, taai vlees, prijzig en de bediening waardeloos.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima hotel

Fam. Hamligt,
    21-9-2017

Een prima hotel wanneer je op doorreis bent. Het hotel is keurig, badkamer kun je je goed in redden, dichtbij de snelweg. Erg vriendelijk personeel. Ontbijt is in verhouding tot de kamerprijs erg duur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super hotel op doorreis naar zuiden

Vreeker,
    10-9-2017

We hadden een familie kamer, de kinderen slapen in dezelfde kamer maar gescheiden door een muur. Top.

Beneden kan je koffie en thee pakken. Er is dit jaar ook simpel avond eten. 5 minuten rijden is er ook een mcdonalds.

Kamers super gratis wifi lekker ontbijt

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldig!

Aanrader!,
    24-7-2016

Het was een enorm leuk hotel om te zien. Beneden kon je heerlijk zitten en de kamers waren goed voor elkaar! Ontbijt was lekker en genoeg keuze. Enige nadeel was dat er geen avondeten in het hotel zelf was en het restaurant verderop werd slecht engels gesproken. Maar verder een enorme aanrader, ook ideaal dat het zo kort van de snelweg was.

Gereisd met vrienden in juni 2016
Vierzon scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews