Centre

1.014

vakantie Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Centre voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Centre

Prima camping, perfect voor gezinnen!

M.W. van der Meer,
    12-1-2019

Hele leuke camping! We hebben hier via touroperator een stacaravan geboekt voor een paar dagen om de zwarte zaterdag een beetje te vermijden en dat was prima! Zeker de moeite waard! Veel voorzieningen en activiteiten en een hele gemoedelijke sfeer. Accommodatie was netjes en schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeer mooie camping

Joopie,
    16-12-2018

Geweldige camping, echt heel mooi!!!

Een klein puntje is de minimale winkel voor het gehele park, de ligging is namelijk echt midden in de rimboe. Helaas wegens ziekenhuisopname eerder moeten vertrekken maar we denken eraan om zeker nog een keer terug te gaan!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Veel actieve dingen te doen in de omgeving

Familie Karsten,
    13-12-2018

Prima plek om lekker vakantie te vieren. Met de kinderen hebben we lekker gewandeld, kano gevaren en een boom klim parcours gedaan. Erg leuk.

Mooi ruim terrein, lekker gegeten op het terras van de camping.

Er is ook een gezellige boerenmarkt op de 29e van de maand.

Omgeving is landelijk met veel wandelroutes die ook voor kids goed te doen zijn.

Twee weken was prima om van alles te kunnen bekijken en ook te relaxen bij het zwembad.

Kampeerplaatsen zijn lekker ruim

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Lekker genoten

Annemiek,
    7-12-2018

Een fijne vakantie in een safaritent met heel veel kinderen die samenspelen. Voor ons gezin een plek om te ontspannen. Leuke andere gasten en lekker en gezellig gegeten. De kans is groot dat we nog een keer terugkomen. Zwembad is niet zo heel groot maar voor ons en onze kinderen was het prima. Animatie was ook erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad

Renee,
    7-12-2018

Heerlijke vakantie gehad! Mooie kleine camping met heel veel kinderen om mee te spelen ! Onze jongens (9 en 7) waren de hele dag met vriendjes aan het spelen, ideaal :-)

Lekkere cocktails gedronken in de lounge bar met een heerlijk tapas plankje erbij, echt genieten dus. Het avondeten was trouwens ook top, als je wilt kan je bijna iedere dag wel op het overdekte terras aanschuiven ! Wij hebben zelf een keertje pizza gegeten en een plat du jour met steak, dat was erg lekker en ook heel gezellig.

Onze safaritent stond op een mooie ruime plek, met uitzicht op het zwembad en de weilanden met Franse koeien. Lekker landelijk.

De omgeving is rustig, met wat kleine dorpjes. De vogelshow was super, moet je zeker bezoeken ! Ook kan je leuk kanoën op de creuse bij le Blanc.

Wij hebben ons prima vermaakt, de jongens hebben het er nog over !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018