Sorteren

Reviews over accommodaties in Centre

Redelijk

C. Bukkens
    11-11-2018

Goede camping, goed sanitair. Redelijke plaatsen. Leuke fietstocht rond het vlakbij liggende meer. Bus naar Tours stopt voor de camping. Kaartje bij de buschauffeur. Lidl op 1 km. Grote Super U op 1,5 km. Afvoer in de grond voor grijs water campers. Brood bestellen. Omgeving vlak, dus goed fietsen.

Prima voor een paar nachtjes

C. Bukkens
    10-11-2018

La Citadelle in Loches.

Prima doortrekcamping met grote plaatsen. Loches is een leuk middeleeuws stadje met een vrij groot autovrij winkelcentrum en is prima aan te lopen (1 km) Brood bestellen. Wifi schreeuwend duur. Goed onderhouden sanitair. Leuk voor een paar nachtjes. Grote super met goedkope benzine en een Lidl of Aldi. Hiervoor bij de campinguitgang direct linksaf de weg op en 1 km rijden. Je rijdt er dan tegenaan. Plaats zat in het voorseizoen. Je kunt te voet het leuke dorpje in. Te voet 15 minuten lopen. Afvoer voor grijs water camper op parkeerterrein voor de camping

Séjour court pour une fête de famille, nous étions dans le

Odile
    6-11-2018

Séjour court pour une fête de famille, nous étions dans le mobile home uniquement la nuit.

Excellent séjour

LORTON PATRICIA
    6-11-2018

Très bel hôtel avec bon petit déjeuner, bonne literie, propreté de la chambre, bien situé pour découvrir la ville. Je recommande cet hôtel

Très bon hôtel

JOANNY Julian
    5-11-2018

Rapport qualité /prix de l’hotel excellent.