Thénioux

We hebben een aantal aanbieders voor Thénioux voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Thénioux voor je op een rij gezet:

Reviews over Thénioux

In één woord fantastisch! wij gaan zeker terug!

André en Nancy Koppers,
    17-8-2017

Alles was in één woord super. De kamer was heel mooi, het ontbijt en diner was super. Eigenaren Marianne en Arnoud zijn hele fijne en fantastische gastvrije mensen waar wij ons gelijk bij thuis voelden.

Prachtige en rustige omgeving. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Naastgelegen Tuinmanshuis, super!

J. Blaauw,
    27-7-2017

Het Tuinmanshuis is perfect, ligt schitterend, schoon, alles aanwezig. Hetgeen wij miste is een radio en tv.

Wij hadden (ondanks dat het juli is), alleen maar bewolking en regen. Helaas geen gebruik kunnen maken van het zwembadje. Op de foto ziet het zwembad er groter uit.

Wij zijn allebei eind veertig en vinden deze omgeving en ook het Tuinmanshuis toch meer voor mensen die wat op leeftijd zijn. Een grote supermarkt Hyper U is op 15 km afstand. De omgeving is erg groen, geen pitoreske stadjes in de buurt. Bourges ligt op 40 km, wij vonden dit niet de moeite waard.

Maar op het Tuinmanshuis zelf is niets aan te merken. De gastvrouw en heer zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige bed and breakfast

Lidwien astiaansen,
    12-6-2017

Le petitNancay is enorm gastvrij, heerlijk ontbijt met streekproducten en er heerst een rustige gezellige sfeer. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Was super mooi en verzorgd ,buiten en binnen!

Han en Ellen,
    1-10-2016

Wij vonden alles oke , heerlijk verblijf daar gehad.

Als het even kan komen we er weer een keer terug!

Zeer vriendelijke gastvrouw/heer.

Gereisd met partner in september 2016

Onbekend maar bijzonder bemind

Jacques,
    16-9-2016

Uiterst vriendelijke mensen die er echt hun best voor doen om het naar je zin te maken. Schone, grote kamers. Stevige maar niet harde bedden met een heerlijk dekbed. Kraakheldere douche met ruim voldoende handdoeken.

Op het oog een eenvoudige plat du jour als avondeten, maar wat is het lekker wat Michèle maakt, met de superverse producten uit eigen tuin.

Ruim, bijna on-Frans ontbijt - en dat bedoelen we als compliment.

Le Petit Nancay ligt tegen Thenioux aan dat 12 km west van Vierzon is. Echt de moeite waard om in alle rust langer dan een nacht te (ver)blijven, ook als je op doorreis bent.

Wat we niet goed vonden? Het water in het zwembad was aan de erg frisse kant. In 2017 is dat gefixed op 25 graden continue, heeft Clément ons verzekerd.

Gereisd met partner in september 2016
Thénioux scoort een 4,9 uit 10, op basis van 10 reviews