Seillac (Loir et Cher)

We hebben een aantal aanbieders voor Seillac (Loir et Cher) voor je op een rij gezet:

Reviews over Seillac (Loir et Cher)

Heerlijke plek op een mooie locatie!

Marieke,
    20-9-2018

Wat een fijne plek! Dit was de allereerste camping die we bezochten met onze twee kinderen. Er heerst een zeer gemoedelijke sfeer. Marie (en haar moeder) zijn super vriendelijk en gastvrij. Wij stonden op een mooie ruime plaats met fruitbomen. Zeer beschut en orivé.We stonden tegenover de speeltuin. In de omgeving kun je goed fietsen. De dierenweide even verderop is vrij toegankelijk. De kinderen kunnen de dieren knuffelen en ze mogen op de ezels zitten. De springkussens waren een hit bij onze oudste zoon (4jaar). Op vrijdag en zondag kun je verse gemaakte pizza bestellen. Deze was heerlijk!

Kortom: we hebben een bijzonder goed verblijf gehad. Oja, en het sanitair werd goed schoon gehouden en mocht je het nodig hebben: er staat een magnetron die je kunt gebruiken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Leuke camping maar wel met ruimte v verbetering

Nina,
    21-8-2018

Camping doet bij aankomst sfeervol aan. Restaurantje, zwembadje (klein v deze camping), speeltuin, dieren, luchtkussens en nog veel meer te doen voor kids tot ong. 10 jaar. Het oude gedeelte vd camping is mooi vertoeven alhoewel alle plekken groot zijn. Het nieuwe deel staat grotendeels in de felle zon, sanitair te ver weg en de kraantjes om water te tappen staan op reguliere campingplekken. Niet prettig want als er iemand staat ga je niet naast hun tent water staan te tappen dus moet je nog verder lopen. Grindpad doet met slippers aan pijn ad voeten, douches leken erg leuk (3 op een rij in 1 cabine) maar werkte voor geen meter ivm wegvallen waterdruk. Al met al: leuke camping maar er is zeker nog ruimte voor verbetering. Prijs p / nacht liegt er niet om ... 50 euro v gezin met 2 kids. Omgeving: mooi en genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie, knusse, gezellige camping

Sandra,
    16-8-2018

Erg fijne, kleinschalige, gezellige camping. Erg ruime plaatsen. De nieuwe plaatsen hebben echter totaal geen schaduw, waardoor het de afgelopen weken bijna niet te doen was daar. Vraag dus om een laag nummer! Sanitair is schoon, maar wel beperkt, waardoor er bij drukte weinig waterdruk en warm water is. Douche je echter buiten de spits, dan heb je een fijne douche! Verder is er een magnetron en gasfornuis aanwezig. Speeltuintje is gezellig en goed aangelegd, twee springkussens vielen ook erg in de smaak. Het zwembad is niet groot, maar prima te doen! Erg gezellig restaurant, goede kwaliteit en niet duur! De activiteiten die worden georganiseerd zijn erg leuk, maar herhalen zich wel steeds per week. Voor een week is deze camping heerlijk, langer hoeft voor ons niet. Voordeel is dat je heel snel leuke contacten op doet, de kinderen vrij kunnen bewegen door de kleinschaligheid en er een heel gezellige sfeer hangt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

mooie ligging, grote plaatsen faciliteiten matig

laura,
    1-8-2018

plus:

Grote staanplaatsen, mooie ligging en geschikt voor kinderen tot en met een jaar of 9 die van dieren en simpele activiteiten houden. animatie is van maandag tot vrijdag en herhalende activiteiten. ezel tocht, tractortocht en dieren verzorgen, hutten bouwen, brood bakken er knuffelen met kleine dieren. vriendelijke hardwerkende medewerkers.

restaurant-bar kleine kaart maar kwaliteit is wel erg goed. omdat er maar 1 medewerker in de bediening is duurt het iets langer.

min:

- toiletgebouw en douches maar op 1 plek vooraan. ver lopen vanaf plaats 63 en hoger. het sanitair is zeker schoon maar kan de capaciteit van de camping niet aan. weinig waterdruk, vaak koude douche en diverse ophangpunten kapot dus de douche zelf vasthouden. tevens weinig ventilatie in de douches door lag plafond.

- zwembad leuk voor een frisse duik maar te klein voor het aantal gasten.

- prijs aan de hoge kant.

gezellig voor een paar dagen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische camping.

Coen de Radder,
    27-6-2018

Geweldige mooie en grote plaatsen. Veel vrijheid en rust.

Gereisd met partner in juni 2018
Seillac (Loir et Cher) scoort een 8 uit 10, op basis van 15 reviews