Pierrefitte sur Sauldre (Loir et Cher)

We hebben een aantal aanbieders voor Pierrefitte sur Sauldre (Loir et Cher) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Pierrefitte sur Sauldre (Loir et Cher)

Leuk landelijk

Joost Langeveld,
    18-8-2014

Er is niet zo heel veel te doen, maar veel natuur, bossen e.d. De mensen zijn er erg vriendelijk en voorkomend, kinderen zijn overal welkom. Je kunt er goed eten, voor niet teveel geld, alle dorpjes hebben locale authentieke restaurantjes....

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving

Fiona,
    8-7-2013

Mooie en rustige omgeving. Alleen is heel veel prive, waardoor je in de buurt niet zo heel veel kan bezichtigen. Daarvoor moet je toch een eind rijden. Chateau Chambord is erg mooi, maar een klein uurtje rijden. Dierentuin Beauval is ook super, maar ook een uurtje rijden. Verder hebben wij niet zo heel veel bezocht, aangezien we er maar 1 weekje waren, en het weer niet altijd mee zat, helaas.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Leuk klein dorp!

Liane,
    13-6-2013

Super schattig dorp: kerkje, bakkertje, slagertje, supermarktje, up-market restaurant, casual eetcafe. Mensen ook heel aardig. Er is een hele mooie en afwisselende wandelroute vanuit het dorp uitgestippeld.

Gereisd met jonge kinderen in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig resort maar erbuiten weinig te beleven.

P.van Ginneke,
    31-7-2012

Wij zijn hier geweest met touroperator van 18 t/m 28 juli 2012. We troffen perfect weer en een prachtige camping aan. Mooie cottage, schoon en verzorgd, alles bij de hand: zwemmeer, buitenzwembaden, winkel, restaurantje en veel te doen voor de kids en ouders op het resort. Zoals al eerder aangegeven in de reviews, is er in de nabije omgeving niets te doen, behalve het dorp Lamotte. Daar moet je echt een uur tot anderhalf voor rijden. Zooparc de Beauval is bv. meer dan een bezoek waard! Verder een aantal kastelen en natuurlijk Orleans. Wij hebben het in de Loire Vallei fantastisch gehad, maar we kunnen ons goed voorstellen dat er mensen zijn die dit saai vinden zonder het vertier in de omgeving. Personeel is overwegend vriendelijk en de service is prima!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Erg rustig

Eef,
    16-7-2012

Het is een rustig en vrij oud dorpje. In het dorpje zelf valt niet veel te beleven, daarvoor zul je moeten naar lamotte-beuvron of naar een grotere stad, zoals Orléans. Veel groen en lange wegen en het weer is er ook niet altijd uitstekend!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Pierrefitte sur Sauldre (Loir et Cher) scoort een 6,3 uit 10, op basis van 45 reviews