Montrichard (Loir et Cher)

We hebben een aantal aanbieders voor Montrichard (Loir et Cher) voor je op een rij gezet:

Reviews over Montrichard (Loir et Cher)

Heerlijke camping!

A. van Dalsem-Nap,
    28-6-2018

Deze eigenaren zijn zeer hulpvaardig juist! Er wordt hier een poging gedaan deze hard werkende mensen zwart te maken en dat is zo onterecht! Ze hielpen ons eerder met een afspraak met de dokter te maken, ze hielpen ons met het repareren van onze waterpomp, ze boden hulp bij een allergische reactie bij mijn man van een in insectenbeet en met het rechtzetten van de caravan. Het bandje is misschien niet geweldig, maar vergeten kan niet, want het zit om je pols. Als het niet goed zit, krijg je een nieuwe...Dit is bedoeld om mensen die niet op de camping horen, te weren. Geen drama hoor. De camping is heerlijk vol met bloemen, planten en bomen, met zeer schoon sanitair en een mooi zwembad. Heerlijk voor kinderen. En dan ook nog naast de supermarkt, je kunt lopend de boodschappen doen, zalig! Het plaatsje is tien minuten lopen en is heel gezellig. In de omgeving vind je de kastelen.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke vakantie

Fam. Kamphuis,
    18-8-2017

Een overzichtelijke en rustige camping met ruime plekken. We hebben geen overlast gehad van omgevingsgeluiden oid. Daarbij is het sanitair schoon en beschikt de camping ook over voldoende sanitaire voorzieningen. Wel was de temperatuur van de douches niet in te stellen en zo was tijdens ons verblijf de douche of heel heet of koud. De plekken zijn ruim.

Voor jonge kinderen zijn er voldoende faciliteiten. De speeltuin met springkussen en trampoline waren hier erg in trek, maar ook het zwembad is prima en werden de geitjes en kippen regelmatig gevoerd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overzichtelijke camping

Amri2017,
    3-8-2017

We waren hier 2 nachten. Een andere campingeigenaar (daar was geen plek) had ons deze camping aanbevolen. Bij aankomst bleken we hier een paar jaar geleden al eens geweest te zijn.

Pluspunten:

-Trampoline en springkussen. Veel speelmogelijkheden voor alle leeftijden ( zandbak, schommels, openluchtfitnes, tafeltennis, sjoelbak, tafelvoetbal etc. etc.). Badmintonrackets, materialen voor de zandbak......aan alles is gedacht.

-camping is mooi onderhouden, mooie bomen en bloemen

-dorp op loopafstand

-supermarkt naast de camping

-ruime plaatsen

-sanitair is netjes

Minpunten

-armbandjes die gedragen moeten worden (ik begrijp het wel, maar voelt niet prettig)

-in de nacht kan je het geraas van de weg horen

-bij aankomst moet direct betaald worden voor het verblijf

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi en gezellig en topper

Edwin en Nancy,
    1-7-2017

Prachtige camping, verzorgt tot in de puntjes. Mooie en grootte plaatsen.. niet te veel schaduw plaatsen. Sanitair 3 keer per dag gepoetst. Alles is vernieuwd. Zwembad niet te groot maar goed om te zwemmen met ligweide er rond. Vriendelijk onthaal, inderdaad met armbandje maar daar heb ik geen probleem mee. Met andere woorden een top camping,, want de mensen doen echt hun best.. maar niet voor ouders met tieners. Wel met hun kleine habers. Supermarkt naast de uitgang. Restaurant was nog niet open,, allen afhaal pizza was er te verkrijgen, maar in montrichard genoeg leuke adressen om te eten. Ik kom daar zeker nog eens terug..

Gereisd met partner in juni 2017
    Lydie et Bruno, Propriétaire, 9-7-2017

Tout d’abord, merci de votre séjour chez nous, nous vous remercions également de l’appréciation positive que vous avez apporté à votre séjour, nous attachons une importance particulière au confort de nos clients.

Nous tenons cependant à préciser que notre snack n'est pas ouvert à cette période de basse saison mais que nous proposons toute la basse saison, malgré tout un service de pizzas et frite à emporter, cette activité annexe est complémentaire.

Nous avons également la chance d’avoir la petite ville de Montrichard à seulement 900 mètres du camping (10 minutes à pieds).

On peut y trouver de nombreux points de restauration, Crêperie, Pizzerias, Brasserie, Restaurant Gastronomique etc…. Nous espérons néanmoins que votre séjour fût plaisant. Meilleures salutations. Lydie et Bruno

Goed verzorgde en kindvriendelijke camping

Ditha,
    1-7-2017

Gied verzorgde, rustige en kindvriendelijke camping in een prachtige omgeving. De camping is voorzien van alle voorzieningen en gelegen direct naast een supermarche en op loopafstand van jet mooie plaatsje Mont Richard. In de nabijheid van de camping is veel te doen en te zien. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
    Lydie et Bruno, Propriétaire, 9-7-2017

C’est avec plaisir que nous vous accueillerons à nouveau au camping Couleurs Du Monde. Meilleures salutations. Lydie et Bruno MARIS.

Montrichard (Loir et Cher) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 10 reviews