Mesland (Loir et Cher)

We hebben een aantal aanbieders voor Mesland (Loir et Cher) voor je op een rij gezet:

Reviews over Mesland (Loir et Cher)

Stil dorp

Anja
    1-8-2014

In mesland is weinig te beleven. Je rijd er zo door heen. Onzain ligt dicht bij en daar zijn we alleen geweest voor boodschappen. De omgeving heeft veel kleine dorpjes met bezienswaardigheden. Het is maar net wat je zoekt, kleine kerkjes, mooie landschappen, dammetjes, riviertjes etc. Wil je actie dan moet je daar misschien niet zijn. Grote steden in de buurt met veel bezienswaardigheden. Veel Fransen ( met name jongeren) doen ook hun best om Engels met je te praten. Wat best een verademing is in Frankrijk :-)

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

centraal gelegen dorp in de Loire

Patrick
    26-7-2013

Mesland is een heel klein dorpje waar niet veel te beleven valt. Voor boodschappen kun je beter naar Onzain rijden bijvoorbeeld. Er staat een klein kerkje op een klein pleintje, typisch Frans, maar dat is het dan wel. Wel centraal gelegen in dit deel van de Loire. Dus bezienswaardigheden zijn dichtbij.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gehucht Mesland

Vince
    29-7-2012

Mesland is een klein dorpje gelegen in de regio Loire. In het dorp zelf is buiten de camping, een klein restaurant en enkele Caves niets te doen. In de omgeving, het Loire gebied, is meer dan genoeg te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Grote camping, redelijk georganiseerd

Arie Bloed
    28-12-2006

Grote camping, redelijk georganiseerd. Afgelegen t.ov. winkels e.d. Maar er is campingwinkel. Er wordt ter plaatse brood gebakken. Service matig, behalve als je perfect Frans spreekt.

Prijs/kwaliteitverhouding: matig. Uitgangspunt voor fietsen door de wijngebieden. Blois en Tours ook op (wat grotere) fietsafsand.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Mesland (Loir et Cher) scoort een 4 uit 10, op basis van 44 reviews