Gien (Loiret)

We hebben een aantal aanbieders voor Gien (Loiret) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gien (Loiret) voor je op een rij gezet:

Reviews over Gien (Loiret)

Prima camping in een iets saaie omgeving

Martijn,
    8-9-2018

Leuke camping met prima faciliteiten en animatie. De camping heeft maar liefst drie zwembaden, twee binnen en een grote buiten. De gasten verspreiden zich over de zwembaden waardoor de drukte te doen is. De horeca is niet hoogstaand, maar voldoet voor de makkelijke hap op vakantie. Campingwinkel is zeer beperkt, maar het dorpje Gien is om de hoek en heeft meerdere supermarkten. Wij hebben in een glampingtent overnacht van een Nederlandse organisatie en die stonden gezellig bij elkaar op een apart veldje. In de omgeving is niet heel veel te doen op korte afstand. Prima voor een weekje, maar daarna zou je wellicht weer wat meer willen ondernemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

heel goed, super fijn geholpen bij receptie

kemp,
    7-9-2018

Gaan zeker een keer terug komen!

Zullen het ook aanbevelen.

Gereisd anders in september 2018

Fijne vakantie!

Boomsma,
    6-9-2018

Mooie camping, veel groen en dus fijne schaduwplekken. Fijn zwembad! Animatie kon er mee door, campingwinkel heel weinig aanbod en vrij prijzig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!

Irene,
    22-8-2018

Heerlijke camping met ruime (schaduwrijke) plaatsen, sanitair wordt vaak schoongemaakt. Geen winkeltje op het terrein, maar bakkertje is een paar 100 meter lopen en tegenover de camping is een leuk (wat duurder) winkeltje met ook wat groente, fruit en brood. Fijn verblijf gehad in een safaritent die erg compleet was met fijne bedden, koelkast, gaspitten, waterkoker en koffiezetapparaat.

Er zijn weinig oudere kinderen op de camping, dit was voor mijn dochter geen probleem, voor anderen die gezelschap zoeken zou dat wellicht wat minder zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aline-Audrey,