Reviews over Cheverny ( Val de Loire )

Leuke camping waar je je welkom voelt!

Sharon
    30-9-2018

We zijn 3 dagen verbleven op deze camping in een “cabatente”. De tent heeft prima bedden, een koelkast, is schoon en heeft genoeg ruimte. De stoelen die op het terrasje staan, zijn niet zo comfortabel. Gelukkig hadden wij eigen kampeerstoelen mee. Onze tent stond helemaal in een hoek van de camping, veel privacy en schaduw, maar bij een langer verblijf niet heel gezellig, omdat je tegen een heg aankijkt (de tent had beter met de opening naar het laantje geplaatst kunnen worden). Het sanitairgebouw voldoet, maar is wel wat verouderd. Het zwembad is prima, de kinderen hebben zich vermaakt, zeker bij de hitte toen wij er waren. De camping is verder erg netjes onderhouden. De kampeerplekken zijn niet heel ruim, alles is in rechte laantjes, maar het oogt wel heel gezellig. Op de camping kun je broodjes bestellen voor de volgende dag en eten in het restaurant of iets afhalen. De Loire streek is prachtig, veel te doen! Al met al een aanrader.

Ideale locatie.

Schot
    18-8-2018

Op zich prima camping, wij vonden hem nogal kolossaal en erg dicht op elkaar. Er zijn voldoende schaduw plekken. Het zwembad is prima en lekker groot. Gratis midgetgolf is leuk. Er is een klein winkeltje, hier is wel alles erg duur, zo ook de ijsjes en drankjes bij het restaurant. Het Sanitair was niet altijd via de kortste weg te bereiken, omdat je in laantjes staat. Je moet eerst je laantje uitlopen. Het was op zich aardig schoon, de water hoeveelheid in de douche was soms bedroevend. Tevens het babybad in het ene toilet gebouw super heet en in het andere koud. De eigenaar is een aardig man, die helpt als het nodig is. Het is een ideale locatie voor het bezoeken van kastelen en fiets tochtjes.

Ks
    10-8-2018

Ruime schaduwrijke plaatsen, geweldig zwembad, net sanitair, heel vriendelijke eigenaars en gemoedelijke sfeer op de camping. Ideaal gelegen in de prachtige regio rond de Loire.

Prima camping!

Evelien
    9-8-2018

Prima camping voor een paar dagen. We verbleven er 3 nachten, kort van tevoren geboekt. Aardig personeel, aardige plek onder de bomen, prima restaurant en leuk zwembad (3: een overdekte en twee onoverdekt). Broodjes avond van tevoren bestellen bij de bar. Omgeving is erg leuk; kasteel Cheverny is erg mooi, en handig dat je kaartjes met korting kan kopen op de camping (ook voor Chambord)! Sanitair is ok, alleen wc-papier bij de ingang vh sanitairblok. Verschillende nationaliteiten, wat ook wel leuk is.

Volgend jaar weer!

Joséphine R.
    8-8-2018

Op de heen- en terugreis naar het zuiden weer hele fijne dagen gehad op deze camping. De plaatsen zijn mooi en ruim met zowel schaduw als zon. Het is een camping, waar je je thuis voelt. De eigenaar en personeel zijn heel vriendelijk. In de omgeving is veel te doen. Blois verveelt nooit, vooral de markt is leuk. Ieder jaar zijn er vernieuwingen. Volgend jaar komt er nieuw sanitair. De toiletten en douches zijn erg schoon. Ze worden meerdere malen per dag schoongemaakt. De toiletten zijn schoon, maar sommige mensen zijn vies! Je kan geen kleine kinderen alleen naar een toilet sturen. Onze zoon en zijn vriendin verblijven nu ook weer een paar dagen op deze camping. Gisterenmiddag zijn ze aangekomen en het eerste bericht wat ik van hem kreeg, was dat hij zich welkom voelde.

Cheverny ( Val de Loire ) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 47 reviews