• Type accommodatie

• Waardering

• Strand

Loopafstand
  • Type hotel

Reviews over Cheverny ( Val de Loire )

klein dorp met fraai kasteel

Ruud
    13-8-2017

Kasteel Cheverny is de moeite waard, omdat er erg veel meubilair aanwezig is in de kamers.

Klein, charmant dorpje

Noes
    2-1-2016

Aardig dorpje met groot kasteel. Was blijkbaar inspiratie voor kasteel v Kuifje. Kasteel met kinderen bezoeken is geen aanrader. Ze morgen nergens op/in etc. Zelfs niet op t gras. Erg passief. Grote roedel jachthonden op t terrein die begonnen te vechten toen wij er net waren. Was voor ons angstaanjagende ervaring (de laagste hond in rang werd nog net niet kapot gdbeten). Paar aardige terrasjes.

Schitterend kasteel, vooral de tuin.

Karin
    21-8-2015

Het kasteel ligt op een schitterend landgoed. Je kunt een ritje maken met een elektrisch busje en in aansluiting een tocht maken met een boot, echt een aanrader. Het kasteel zelf is ook de moeite waard om te bezoeken. Je kunt de kamers bekijken en dat geeft een goed beeld van het kasteelleven.

Gezellig stadje

BertR
    14-8-2015

Sfeervol stadje met een gezellige markt op zaterdagochtend (tot 13.00 uur). Er zijn voldoende mooie kastelen te bezichtingen in de omgeving, zoals kasteel Cheverny, kasteel Beauregard, kasteel Villesavin (mooie duiventil), kasteel Chambord en niet te vergeten het kasteel van Blois.

Leuk plaatsje

Margret Damveld
    13-7-2015

Leuk plaatsje met een prachtig kasteel, met vele uitgezette fietsroutes.

Cheverny ( Val de Loire ) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 47 reviews