Bourges (Cher)

We hebben een aantal aanbieders voor Bourges (Cher) voor je op een rij gezet:

vakanties Bourges (Cher)

We hebben een aantal aanbieders voor Bourges (Cher) voor je op een rij gezet:

Reviews over Bourges (Cher)

Gunstig gelegen doortrekcamping met plus en min

Stadbezoeker Lumiere,
    18-8-2017

We zijn er 3 dagen geweest om de stad te bezoeken; Bourges is bezienswaardig! Er zijn weinig campings daar, misschien zijn de prijzen daarom aan de pittige kant voor een camping zonder zwembad of animatie. De afwezigheid van een beheerder op het terrein 's avonds en 's nachts vinden we bezwaarlijk. Met vooral doortrekkers voor 1 nacht is de sociale controle nihil. In de direct naast de camping gelegen recreatiezone was veel hangjeugd, die de hele avond tot 2 uur 's nachts veel kabaal maakte: geschreeuw, skateboards en gettoblasters.

Het sanitair is goed verzorgd en het terrein ziet er netjes uit. Op de opstelplaats geen vrije wifi. Buiten de poort is geen behoorlijk parkeerterrein; de slagboom gaat dicht om 22.00 uur, dus de verlichte stad bezoeken (begint om 22.00 uur), daar is het niet van gekomen. 2 x 25 min lopen (centrum) vonden wij te veel voor de late avond. Neem dus een fiets mee .....

Gereisd met partner in juli 2017

Prima dooreiscamping

Mariska,
    11-8-2017

Deze camping is perfect als tussenstop. Sanitair prima in orde en personeel is opvallend gastvrij en doet er zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Het is echt te moeite waard om de wandeling van 15 min te maken naar de oude binnenstad met de prachtige Kathedraal. De medewerkers leggen je graag uit hoe je er komt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super!!

van der Werf,
    6-9-2016

Een hele mooie B&B met maar 2 slaapkamers niet ver van de snelweg en gelegen in een rustig buurtje. We werden zeer uitbundig begroet door de hond MUFFIN en de eigenaren. De heer des huizes spreekt goed engels, de vrouw des huizes niet maar met handen en voeten en het beetje frans wat wij begrijpen en spreken kom je een heel eind! De gehele bovenverdieping is voor de gasten met 2 hele mooie ruime kamers met heerlijke bedden, grote badkamer met ligbad en douchecabine, apart toilet en een brede overloop met openslaande deuren naar het balkon. Er stond een kan met lekker koud water, flesjes water, waterkoker en een nespresso apparaat en koekjes klaar. Ook lagen er chocolaatjes op de kussens. Alles is keurig schoon. De auto kan eventueel in de garage geparkeerd worden, is geen enkel probleem. Het ontbijt ( wat veel te veel was) werd in de grote serre geserveerd en bestond bijna alleen maar uit eigengemaakte producten zoals jam, brood, cake,kleine quiche en yoghurt. Heerlijk!! Deze B&B is een absolute aanrader en wij komen hier beslist weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooi oud hotel in prachtige omgeving

Sabina Francke,
    1-8-2016

Ligging aan de rand van Bourges. Langs het water waar je heerlijk kan wandelen. Binnen 10 minuten zit je in het centrum van Bourges.

Zeer eenvoudig frans ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Ruime kamer

Christophe,
    20-7-2016

Dit hotel geboekt voor 1 nacht tijdens een reis naar het zuiden. De kamer is ruim en voorzien van een deftige badkamer met douche. Het ontbijt was ook ok, enige minpuntje is dat er geen bar is. Er is wel een automaat met gekoelde dranken maar aan de receptie kunnen ze geen 5 euro wisselen in muntjes. Dus dan maar kraantjeswater gedronken. Bourges is trouwens een mooie stad. Het treintje genomen en zo al de mooiste plekjes van de stad gezien. We hebben s'avonds gegeten in " au bureau " zeer lekkere salades hebben ze hier, een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Bourges (Cher) scoort een 8 uit 10, op basis van 14 reviews