Sorteren

Reviews over Blois

Vriendelijke accomodatie in Blois met prima ontbij

Ria Bos
    9-6-2018

Gezellig hotel met vriendelijke benadering (spreken Engels) op loopafstand van station en restaurants. Heerlijke regendouche en prima ontbijt! De kamer was klein, maar prima voor een paar dagen. Parkeergarage-plaats bij te boeken in naburige garage. Was prima en goedkoop! Fijn hotel om te slapen als je gaat fietsen langs de Loire of voor bezoek aan kasteel Chambord op de fiets!

Excellent

Roy
    2-6-2018

Dit is een prachtig hotel aan de oevers van de Loire. Het hotel is een aantal jaren opgeknapt en beslist een van de mooiere Mercure hotels. De mensen zijn overal zeer aardig en gastvrij. Een heel goed hotel!

Het ontbijt is super met veel keus. Ook wordt het buffet heel goed bijgehouden en voordat iets op is wordt het al bijgevuld. De tafels worden heel snel weer afgeruimd en klaargemaakt voor de volgende gasten. De ontbijtruimte is een mooie ruimte met uitzicht over de Loire.

De kamers zijn heel ruim, en ook de badkamer is erg groot. Er was alleen een bad, maar een douche had er makkelijk ook bij gekund. Het internet op de kamers werkt erg goed (onbeveiligd). Parkeren kan in de garage onder het hotel.

Aan de receptie zijn ze ook heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een prachtig hotel op een mooie locatie die het allemaal goed geregeld heeft met de juiste mensen.

Tip: er zijn veel kastelen in de omgeving die het bezoeken waard zijn

Proper en héél welkom gevoel.

Lindsey_1980
    4-8-2017

PLUSPUNTEN.

* Hele goeie ontvangst en uitleg in het Engels over de veiligheid en de werking van het hotel.

* Het ontbijt is lekker vers en veel variatie stokbrood, croissant, chocoladekoek, yoghurt, cornflakes, boter, verpakte kaas, chocopasta, confituur, honing, vers fruit, koffie varianten en fruitsap.

* Onze kamer was héél netjes en proper maar is eerder aan de kleine kant maar voor deze prijs is dit correct. De matrassen zijn anti-allergie.

* Afgesloten parking, genoeg parkeerruimte voor alle hotelgasten.

* Recent hotel met werkende basis elementen wc, douche, airco.

* WiFi werkt perfect.

* Donkere en geluiddichte kamer.

MINPUNTEN.

* Geen gordijnen dus iedereen kan zomaar de kamer binnenkijken. Dus na je douche even opletten of je bent gezien.

* Een rare geur in de gang waarschijnlijk door de tapijten die nat worden door natte voeten.

Een heel goed doortrekhotel

Joke
    16-3-2017

Dit nieuwe hotel heeft een leuk design, het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt voor Franse begrippen bijzonder goed.

De kamer en badkamer zijn compact maar voor een nacht goed te doen. het hotel heeft een veilige parking en ligt aan de buitenkant van de stad in een rustig gebied met wat gebouwen..

Eten kan in het nabijgelegen restaurant Boucherie

Heel goed nieuw doortrekhotel

Joke
    12-2-2017

Dit hotel is van een pas gestarte hotelketen. De kamers zijn niet heel groot maar heel fris , schoon en doelmatig ingericht.Het personeel is heel vriendelijk,m.n het ontbijt uitstekend voor Franse begrippen en de parkeerplaats is gratis en ,s avonds gaat het hek op slot. Naast het hotelmis een restaurant en de autoroute is dichtbij.Het is ons heel goed bevallen, pp weg naar Portugal. Pubtje van aandacht is wel dat de receptie pas vanaf 17 uur aanwezig is.

Blois scoort een 7,7 uit 10, op basis van 19 reviews