Blois

We hebben een aantal aanbieders voor Blois voor je op een rij gezet:

vakanties Blois

We hebben een aantal aanbieders voor Blois voor je op een rij gezet:

Reviews over Blois

Mooie oude stad met veel culturele elementen

Rarix2100,
    23-8-2016

Blois is een hele mooie en compacte stad. Wat erg leuk is, is dat er naast de bezienswaardigheden als de kathedraal en het kasteel ook vier leuke wandelroutes zijn die je met kinderen prima kunt lopen. Door de spijkers in de straat is het voor de kinderen een soort speurtocht. Het is een stad met een rijke cultuur en historie (voor de mensen die dat interesseert). Er is op zaterdag een leuke markt waar je producten uit de streek kunt kopen. Het Kasteel is leuk, zeker met de zwaardvechttoneeelstukjes. Het huis van Houdini kun je overslaan - wij vonden dat drie keer nix.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Veel tezien

givago,
    10-9-2014

De stad gelegen aan de loire heeft vele steile straatjes die door trappen met elkaar verbonden zijn.De vele terrasjes nodigen uit om iets te eten of te drinken .Blois heeft een kathedraal een basiliek verschillende kerken en een mooi kasteel,van op de brug heeft men een mooi zicht op de stad.De oude stad heeft nog verschillende oude gebouwen.

Gereisd met partner in augustus 2014

Prachtige plaats

Carola,
    29-7-2014

We hebben hier gewinkeld, gewandeld langs de Loire, een stadstoer gemaakt met paard en wagen en La Maison de la Magie Robert-Houdini bezocht. 's Avonds nog heerlijk betaalbaar gegeten bij een restaurant Le Maryland vlakbij de Loire. In dit restaurant is er een Engelstalige menukaart. Onze kinderen van 9 en 14 jaar hebben zich prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

net niet

albrecht,
    22-9-2013

Lees je de brochures,dan vorm je een beeld ergens van.

Helaas is diegene die de brochure over Blois heeft geschreven iets doorgeschoten.

Een leuk oud centrum,een paar winkelstraten en natuurlijk een kasteel.

Wij waren na 2 ,5 uur wel uitgekeken.

Gereisd met partner in september 2013

Aanrader om Loirekastelen te bezoeken

P. (Grimbergen),
    17-7-2012

Blois is ideale uitvalsbasis om de kastelen Chambord, Chenonceau, Cheverny, Blois, ea. te ontdekken. Makkelijk bereikbaar langs de A 10. De stad zelf heeft aangenaam centrum met winkel- en eetmogelijkheden.

Gereisd met partner in juli 2012
Blois scoort een 7,6 uit 10, op basis van 19 reviews