Trélévern (Côtes d Armour)

We hebben een aantal aanbieders voor Trélévern (Côtes d Armour) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Trélévern (Côtes d Armour)

• 9Henk en Tineke Hoek25-06-2015

Mooi gelegen camping

Wij hebben het goed naar ons zin gehad.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 8M.Lokhoff23-07-2017

Prachtige plaats

Prachtig dorpje..met mooie vergezichten.Verder beetje saai..op een goed restaurant na is er niks te doen

• 10Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

juli 2017

• 10ofLude30-08-2012

Prachtige kust!

Een klein dorpje met 2 campings, een kerk, een bakker, een kruidenier een restaurant en een bar. Wellicht nog meer voorzieningen maar die zijn me niet opgevallen.

Ga hierheen als je natuurliefhebber bent! Mooie rotskusten met zeer divers gesteente in prachtige vormen en kleuren, en een bijna subtropische, wilde, ruige, groene kuststrook. Loop eens een stuk over het douanierspad GR 34, dat daar langs de kust loopt.

Ga er eten in Italiaans restaurant La Rocca! Zeer verfijnd en net even anders dan de gewone Italiaan.

• 10Stranden

augustus 2012

• 8Rika03-08-2013

Mooie omgeving!

Mooie omgeving om op vakantie te gaan!

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Hellen31-07-2010

Omgeven door zee...prachtig uitzicht!

Klein dorp met geweldig 'schiereiland'; mooi om wandeling te maken. Kiezelstrand en klein zandstrandje. Twee campings (o.a. Port L'Epine) + enkele restaurantjes: het Italiaanse 'Rocca' is aanrader.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

januari 2010

• 8Tom en Jose Spierings14-09-2013

Geweldig gebied om even lekker tot rust te komen

Het plaatsje Trelevern is heel klein en gemoedelijk. Voor boodschappen kun je beter de grotere supermarkten bezoeken in de buurt, want ook die zijn er genoeg. Leuke plaatsen in de buurt zijn Lannion, Perros Guirec en Paimpol.

• 8Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8morice19-08-2013

bij eb is het anders dan bij vloed

Bij eb isde kust zoveel anders vergeleken met vloed. Beiden zijn heel apart gevoel met verschillende mogelijkheden.

• 7Stranden

augustus 2013

• 10Mieke21-07-2013

Mooie omgeving

Trelevern heeft een klein zandstrandje. In de omgeving zijn verschillende steden met grote stranden. De omgeving is zeer geschikt voor wandeltochten en tochtjes met de auto. Een zeer mooi stukje Frankrijk. Het dorpje en de omgeving zijn heel schoon. De mensen allemaal even vriendelijk.

• 9Cultuur

juli 2013

• 9rolhion13-08-2009

Magnifique camping

Fantastique destination pour les enfants: aire de jeux tres belle, camping tres fleuri et tres propre avec un accueil chaleureux.

juli 2009

• 9PICHARD FABRICE06-08-2009

MAGNIFIQUE CAMPING FAMILIAL

NOUS AVONS ETE TRES BIEN RECU DANS CE CAMPING JE LE CONSEILLE VIVEMENT LES PROPRIO SONT TRES AIMABLES ET LE CAMPING EST MAGNIFIQUEMENT DECORE

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur