St. Nic

We hebben een aantal aanbieders voor St. Nic voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor St. Nic voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Nic

Voor de iets oudere jeugd

familie
    4-8-2012

Prima te doen voor de iets oudere jeugd. Zee is prachtig, maar kan soms ook een woeste branding geven. Dit geeft heel veel plezier, maar dan moet je wel stevig op je benen staan en kunnen/durven zwemmen. Uitgaansmogelijkheden zijn beperkt, maar wel enkele restaurantjes te vinden. Genoeg supermarkten in de omgeving om goed boodschappen te doen. Schitterende omgeving, met zeer veel natuurpracht.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Mooie omgeving, maar niets te doen

Fam. Bermentloo
    3-8-2009

Een prachtige omgeving, maar er is verder helemaal niets te doen. Rekening houden met weinig goed weer en harde wind. Genoeg warme kleding meenemen. Zelfs in de zomer(juli) is het op het strand vaak te koud, om lang te blijven. Winkels en supermarkt liggen op 10-15 Km. afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
St. Nic scoort een 8,6 uit 10, op basis van 33 reviews