Reviews over St. Nic

11-8-2018

Klein en goed geregeld

Famile Caris,
    8-8-2018

Leuke camping maar een klein zwembad.verder alles dik inorde

Fantastisch, tegenover de zee, mooi uitzicht.

Lous,
    24-7-2018

Het is een kleinschalige, mooie camping. Wij waren met 2 pubers en voor hun is er niet zo veel te doen. Voor kleine kinderen is het fantastisch, leuke activiteiten, ook op 't strand. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt tegenover de zee, ideaal. Bij de receptie kun je niet pinnen en pinautomaat, niet gelijk in de buurt, dus zorg voor contant geld. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad!

Leuke mooie vakantie

Fam janssen,
    8-8-2017

Huisjes en camping waren erg schoon wij zaten achteraan op de camping daar was meer plaats om het huisje heen als vooraan op de camping omgeving prachtig strand ook heel mooi en grote schelpen en zeesterren animatie was minder alles in Frans mini disco pas om 20.30 je kunt er iedere dag vers stokbrood halen bij de receptie personeel erg vriendelijk en behulpzaam de temperatuur was ong 20 graden in juli begin augustus en het waait flink dus vesten mee nemen en regenlaarsjes voor kids aan het strand maar evengoed gezwommen in het zwembad echt een leuke vakantie voor als je met kleine kinderen gaat de jeugd heeft er wat minder je kunt er niet gaan stappen weinig te doen oceanopolis in brest is een echte aanrader

Een gemoedelijke, klein schalige camping.

Fam. Jansen,
    19-8-2016

De camping ligt op een prachtige locatie. Onze stacaravan stond op het achterste gedeelte van de camping. We hadden een ruime plek met prachtige bloeiende bloemen. Op het voorste gedeelte van de camping zijn de plekken iets kleiner. De caravan (via een Touroperator) was wel degelijk, maar voldeed prima. Het zwembad is klein, maar vooral jonge kinderen vermaken zich prima. Helaas, was het ten tijde van ons verblijf regelmatig te fris.

In de periode waren er veel Fransen op de camping. De camping is ook Frans georiënteerd, maar de medewerkers zijn zeer behulpzaam.

St. Nic scoort een 8,7 uit 10, op basis van 33 reviews