St. Malo (Ille et Vilaine)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Malo (Ille et Vilaine) voor je op een rij gezet:

vakanties St. Malo (Ille et Vilaine)

Reviews over St. Malo (Ille et Vilaine)

Ga met eb zodat je ook naar de forten kunt

Daan
    28-8-2017

Het centrum is mooi, maar wij vonden vooral de rondwandeling over de stadsmuren prachtig. Wij waren er met eb en dat is mooi, want dan kun je over het strand naar de forten voor de kust wandelen.

Ga niet pas na de lunch, want de parkeergelegenheden zitten zo vol en dan moet je ver lopen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi oud historisch centrum

rtvd
    22-4-2017

Het oude centrum is prachtig onderhouden. Je kunt hier prima de avond doorbrengen. Het barst er van de restaurantjes en terrasjes. Vrijwel allemaal bieden ze redelijk geprijsde menuutjes aan. Alleen de wijn is overal nogal aan de prijzige kant (flesje wijn rond de €20 en dat voor Frankrijk). Een wandeling over de stadsmuren is zeker aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Sun Jul 17 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een bezoek meer dan waard

luc
    26-12-2015

Je kan er (gratis) op de ommuringen (2 à 3 km) wandelen en genieten van de woeste zee, van de eilandjes met forten en van de leuke binnenstad. Net buiten de stadsmuren ligt een parkje met palmbomen. Daar vlakbij ligt het ronde en moderne gebouw van het Office de tourisme.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een bezoek waardig

Theo
    23-9-2015

Van buiten krijg je meteen al een aardige indruk. Tourist information voor de poort waar je ook een plattegrond in het Nederlands kunt krijgen. Eénmaal binnen heb je leuke straatjes met meteen een gezellige sfeer. Ook een wandeling over de vestingmuur is aan te bevelen.

supergezellige mooie vestingstad,

bluebonnet
    20-8-2015

St Malo is erg gezellig, veel restaurants en leuke winkeltjes, ook de muur rond de stad is aanraden waard, en het strand en het ford in zee, alleen parkeren is een ramp, daar mag nog wel aan gesleuteld worden, maar verder een tien voor het stadje zelf, echt heel sfeervol.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015
St. Malo (Ille et Vilaine) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 119 reviews