Sorteren

vakanties St. Malo (Ille et Vilaine)

Reviews over St. Malo (Ille et Vilaine)

Ga met eb zodat je ook naar de forten kunt

Daan
    28-8-2017

Het centrum is mooi, maar wij vonden vooral de rondwandeling over de stadsmuren prachtig. Wij waren er met eb en dat is mooi, want dan kun je over het strand naar de forten voor de kust wandelen.

Ga niet pas na de lunch, want de parkeergelegenheden zitten zo vol en dan moet je ver lopen.

erg druk, maar heel gezellig

jj
    21-7-2017

Centrum is heel actief met veel restaurants en winkels. Gezellig druk.

Eb en vloed is enorm op het strand.

prachtig daar!!

S. Van Berkum
    29-6-2017

Een heel romantisch en rustige omgeving, om je dagen te voelen alsof je droomt maar alles werkelijkheid is, het eten iedere dag weer verrassend is en prachtig daar!!

Wauw wat een leuke camping en gebied

Ruud Fuhler
    29-6-2017

Mooi natuurlijk schoon en een fantastisch gebied en een mooie accomodaties

Mooi oud historisch centrum

rtvd
    22-4-2017

Het oude centrum is prachtig onderhouden. Je kunt hier prima de avond doorbrengen. Het barst er van de restaurantjes en terrasjes. Vrijwel allemaal bieden ze redelijk geprijsde menuutjes aan. Alleen de wijn is overal nogal aan de prijzige kant (flesje wijn rond de €20 en dat voor Frankrijk). Een wandeling over de stadsmuren is zeker aan te bevelen.

St. Malo (Ille et Vilaine) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 119 reviews