St. Malo (Ille et Vilaine)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Malo (Ille et Vilaine) voor je op een rij gezet:

vakanties St. Malo (Ille et Vilaine)

Reviews over St. Malo (Ille et Vilaine)

De h Willaert Patrick

Patrick,
    15-10-2018

Aangenaam Hotel dicht bij de zee . Mooi zwembad en jacuzzi . Kamers rustig en verzorgd. Weinig parkeermogelijkheden bij volledige bezetting. Restaurant met gediversifieerde kaart aan correcte prijzen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Grote camperplaatsen met eigen elektra en water

Loofhome,
    14-8-2018

Grote camping aan de rand van de stad St. Malo. De camping ligt tegen een bedrijventerrein aan maar daar heb je geen last van. Er stopt een regiobus, maar er loopt ook een fietspad richting de Ville Close (ook wel Intra Muros genoemd). Deze Ville Close is zeer de moeite waard: leuke winkelstraten en veel restaurants (veel visgerechten en crêpes). Er zijn voldoende sanitaire voorzieningen en er is sinds kort naast het zwembad ook een 'waterspeelparadijs' met glijbanen e.d. Voor campers zijn er grote plaatsen met eigen elektra en wateraansluiting, maar daar betaal je wel veel voor.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk verblijf gehad met onze peuter en kleuter

Barbara,
    30-7-2018

Nette, kleinschalige en gemoedelijke camping, zeer geschikt voor jonge kinderen. Heb je oudere kinderen die vermaak zoeken dan moet je hier niet zijn. Speeltuin, trampoline, minigolf en springkussen. Zwembad is nergens heel diep, niet erg groot en buiten was wel wat koud maar dat kwam vooral door de wind, de laatste dagen was het warmer. Snack/Bar en winkel zijn echt alleen voor de hoge nood, zeer beperkt assortiment. Onze mobilhome o’ hara was heerlijk, helaas in een nogal ‘kaal’ straatje vergeleken bij de rest van de camping(erg lommerrijk), maar voldoende gras eromheen en je kijkt niet op elkaars terras door de versprongen opstelling. Sanitairgebouwen netjes, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Je hoort het verkeer wel, maar ik heb me er geen moment aan gestoord. Handig dichtbij groot winkelcentrum en diverse interessante uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Aanrader!

Hebe,
    25-7-2018

Ruime plek; mooi speels zwembad (kindvriendelijk) en uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima schoon sanitair. Fantastische streek! Misschien is het eten op de camping niet super bijzonder, maar koken bij de tent is toch ook gezellig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving.

Herman,
    14-5-2018

Het hotel is qua aankleding ietwat verouderd, maar anderzijds heeft dit wel zijn charme. Het personeel is uiterst vriendelijk, het ontbijt en diner waren zeer verzorgd en wij voelden ons door iedereen in de watten gelegd. Je voelt de strenge maar rechtvaardige aanwezigheid van de manager-eigenaar van het hotel. De kamers zijn ruim, wij hadden een grote badkamer en balkon, prima verduistering en goeie bedden. Voor een 4-daagse was het heerlijk. Er is een zwembad, spa, het hotel is ook zeer goed gelegen, net achter de mooie promenade die rechtstreeks naar St Malo leidt. Prijs/kwaliteit voor onze 'package' was dik in orde. Geboekt via touroperator, een aanrader !

Gereisd alleenreizend in mei 2018
St. Malo (Ille et Vilaine) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 119 reviews