St. Briac-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor St. Briac-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Briac-sur-Mer

Typisch Bretoens haventje in een baai

bikerbooker
    26-12-2015

We logeerden wel op het grondgebied van Saint Briac maar de Résidence Ker Mael ligt feitelijk aan het strand van Saint Lunaire. In Saint Lunaire vind je een Carrefour, een slager en twee bakkers. Verder stelt het allemaal niet veel voor en ademen deze plaatsen de grandeur van het begin van vorige eeuw uit. Al bij al een aanrader voor wie rust, wind en zee zoekt en ook een ideale uitvalsbasis voor bezoeken aan Dinan, Dinard, Saint Malo, Fort la Latte en de Mont Saint Michel.

Gereisd Met partner in juni 2015

Mooie plaats, alles erg verzorgd!

bvdpijl_1
    26-7-2014

Saint-Briac, maar ook alle plaatsen in de omgeving zijn groen, erg netjes onderhouden en zien er welvarend uit. Zoals je het op de foto's op internet ziet, zo is het ook. Een erg mooi gebied, wat zich erg goed leent om bijvoorbeeld met een camper te verkennen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014
St. Briac-sur-Mer scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews