Reviews over Raguenès

Topvakantie gehad!

Monique,
    15-8-2018

Door de negatieve reviews toch de kids (11,13,15 en 18) een beetje voorbereid op wat wellicht zou kunnen gaan komen... Niks van waar! Via de camping een caravan geboekt. Deze was heel schoon en zeer compleet (genoeg opbergmogelijkheden).

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en bij elke vraag die we hadden waren ze zeer behulpzaam.

Strand is op een kleine 15minuten te lopen. Met meerdere spullen, kun je met de auto; genoeg parkeermogelijkheid gewoon de auto want parkeren is heel makkelijk daar. Mooi strand! Zwembad is top! Kinderen vanaf 10 jaar mogen zonder begeleiding zwemmen. Over een zwemshort en een balletje wordt niet moeilijk gedaan. Vooral aanrader voor kids tm 12. Wifi is tegen betaling maar bij de bar is het gratis. Daar verzamelt de jeugd dus en zo hebben de oudere kids ook hun vermaak en hun contacten. Animatie was prima. Soms in het frans maar ook de twee jongsten vonden dat leuk! Met de hond ook prima te doen!

leuk

zita en co,
    14-8-2018

Na lezen van de reviews toch met klein hart vertrokken.

Het onthaal aan de receptie was heel vriendelijk. Onze plaats was ruim genoeg en had voldoende schaduw. Het zwembad was super, onze meiden hadden een blauw bandje en mochten dus ook alleen gaan zwemmen (vanaf 10 jaar).

Het strand was super en op een goede wandelafstand, als je veel dingen wil meenemen best toch met auto gaan.

De regio is super.

De animatie op de camping was heel leuk voor de jongste dochter, die kreeg je er niet weg.

Maar een minpunt is inderdaad het sanitair ... en dit ligt jammergenoeg niet alleen aan de camping maar wel aan sommige mensen die gewoon smerig zijn ... . De douches zijn in het nieuwste gedeelte slecht, veel te warm en slechte straal. De andere douches vallen goed mee.

De snackbar was zijn geld niet waard! We hadden pizza's besteld maar deze vielen toch echt tegen (klein en gewoon niet lekker). Dit hebben we maar 1 keer gedaan.

We hebben ons heel goed geamuseerd maar toch hebben we niet iets van, we gaan er meteen terug naartoe ... Dit heeft vooral met prijs-kwaliteit te maken. Het is gewoon te duur ... .

A. Jacobs,
    30-7-2018

Erg schoon zwembad, gastvriendelijk ontvangst bij de receptie.

Prima vakantie gehad

Gilbert DE HAAS,
    19-8-2017

Prima vakantie gehad. Weer was helaas wat wisselvallig. Zwembad prima.

Geen 4 sterren waard

Edwin GERVINK,
    12-8-2017

De warmwatervoirziening in de douches was belabberd. Dan weer koud water, een dag later te heet voor de kinderen. Niet een paar dagen maar steeds weer slecht douchewater. Het douchwater van je buurman liep zo bij je eigen doucheruimte over de vloer. Niet erg hygiënisch .

Friet in restaurant te duur voor de hoeveelheid die je kreeg. En snel koud. Ondanks een klein stukje lopen naar de tent. Animatieteam is echt goed. Veel tw doen voor de jeugd.

We hebben nog nooit het vollebedrag in 1 keer hoeven te betalen.

Raguenès scoort een 7,8 uit 10, op basis van 12 reviews