Quiberon

We hebben een aantal aanbieders voor Quiberon voor je op een rij gezet:

Reviews over Quiberon

Marjo Wiel,
    30-6-2018

Prachtig schiereiland, mooie kuststreek. Fijne wandelwegen langs de kust. Wij waren in juni hier en dat was heerlijk rustig maar ik ben bang dat op 1 juli de bom barst en het schiereiland dan erg vol zal zijn.

Gereisd met partner in juni 2018

Alles klopte

Nettie,
    7-10-2015

Vanuit je bed de zon zien opgaan boven de zee. Fietsen naar het bakkertje om de hoek, waden door de baai bij eb en zwemmen bij vloed.Een prachtige nazomer, genieten van de rust die hier in het hoogseizoen ver te zoeken is.

Gereisd met partner in september 2015

Paradijs

Frank,
    7-8-2012

wij hadden allerlei griezelverhalen gelezen over de drukte, over dievenbendes...maar dit bleek dus een kalme en vooral zeer mooie bestemming te zijn. Veel uitzichtspunten, blauwe heldere zee, rotsen,...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

mondaine badplaats

arija,
    3-6-2012

Quiberon heeft wel iets van een mondaine badplaats met boiulevard, winkels, jachthaven. Ware het niet dat het daarvoor toch te Bretons is. En dat maakt het juist zo leuk. De visrestaurants, de ruwe kusten, menhirs, en Brteonse sfeer. Erg leuk!

Gereisd alleenreizend in juni 2012

ontzettend mooi

judith,
    18-8-2009

Wij hebben 10 dagen op een camping gestaan met uitzicht op de oceaan.

De omgeving is bijzonder mooi als je van zee en strand houd.

De omschakeling van eb naar vloed en terug is een belevenis de fransen gaan dan op pad met schepnet en emmer en soms een harpoen om hun middagmaal binnen te halen. ook s,avonds is het er erg gezellig en waren er vaak marktjes. bezoek ook de stad Vannes die ligt dicht in de buurt en is prachtig met vele vakwerkhuizen.

Een tip neem een woorden boek mee ze spreken geen woord engels maar met handen en voeten kom je er wel de bevolking op het eiland is bijzonder vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
Quiberon scoort een 9,3 uit 10, op basis van 47 reviews