Reviews over Quiberon

Uitstekend

Sjaan,
    14-7-2018

Mooie camping met ruime plaatsen, vriendelijk personeel, spreken ook engels. Sanitair is prima en schoon. Camping ligt op loopafstand van het centrum en winkels. Wij stonden aan de rand en wisten niet dat achter de heg een speeltuin was met springkussen. Daar kwamen wij om een uur of vijf achter toen het gevaarte omhoog kwam. En een eigen kraantje!,,,

Prima camping

John van de Wiel,
    28-6-2018

Fijne camping, ruime plaatsen . Alles lekker kort in de buurt. Supermarkten zijn goed en normale prijzen. De staat over steken en je bent aan de zee. Sanitair is minder maar goed te doen. Wij hebben de gehele maand juni hier gelegen . In het voor jaar veel rust. wij hebben ons hier goed geamuseerd. Op het schiereiland zelf is genoeg te zien

Leuk hotel met geweldig uitzicht.

Patricia,
    23-8-2017

Modern, proper maar wel zeer kleine hotelkamer, wat mij geenszins stoorde. Zeer vriendelijk personeel. Alleen zoet bij ontbijt een sneetje kaas had leuk geweest.

l henoret, gerant, 25-8-2017

Madame, Monsieur,

Nous vous remercions chaleureusement pour votre commentaire que nous avons eu le plaisir de partager avec toute l'équipe.

N'hésitez pas à nous contacter au 02 97 50 16 52 ou à consulter notre propre site internet afin que l'on réponde au mieux à vos souhaits....

C'est avec plaisir que nous vous accueillerons à nouveau.

Cordialement,

Mr et Mme L'Hénoret

Puur op Fransen georienteerde camping

M.A. Brouwer,
    15-8-2017

Vrij nieuwe stacaravans die langzaam maar zeker de hele camping overnemen, wij zaten op een relatief ruim en rustig deel, maar aan de andere kant van de camping staat alles heel dicht op elkaar. Weinig parkeerruimte. Animatieteam spreekt erg slecht Engels, de manager van de camping spreekt helemaal geen Engels!! De camping is puur en alleen gericht op Franse gasten. Als je hier als Nederlandse/Engelse gast geen problemen mee hebt, is het op zich een prima camping, heel dicht bij het strand. Voor ons in ieder geval geen camping om nog eens terug te gaan.

Prachtige omgeving

Familie van der Velden,
    25-8-2016

We hebben een hele fijne vakantie gehad met veel zon en fijne temperaturen.Fijne camping zonder franje, met mooie speeltuin voor kinderen, eenvoudig maar prima sanitair. Vlak aan de baai, midden op het eiland quiberon. Wandelend en of fietsend is het prachtige eiland goed te verkennen, vergeet de Cote Sauvage niet!

Vriendelijke mensen, supermarkt en restaurant direct naast de camping.

Quiberon is een levendig toeristenstadje met ook in de avond volop vertier!

Quiberon scoort een 9,3 uit 10, op basis van 47 reviews