Nevez (Finistère)

We hebben een aantal aanbieders voor Nevez (Finistère) voor je op een rij gezet:

Reviews over Nevez (Finistère)

Mooie plaats diicht bij zee!

Van Unen,
    7-9-2015

Heerlijk dicht bij zee! Centrum licht iets verder dan de camping maar goed te doen. Supermarkt in de buurt, fijn! Ik geef negatieve scores voor uitgaan omdat wij dat niet hebben gedaan met kleine kids. Geen animatie dus verder niets en ze hebben zichzelf goed vermaakt. Het nachtleven is op de andere camping raguenez beter, maar daar houden wij toch niet van. Dus voor ons was dit een 10 waard.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke sfeervolle plaats

René Jansens,
    4-8-2014

Nevez vlakbij Kerascoet is een leuk plaatsje van waaruit je veel mogelijheden hebt om er op uit te trekken. Het plaatsje is goed ingericht voor de toeristen en heeft verschillende supermarkten pinautomaten,winkels en een bureau de Tourisme waar je genoeg informatie kunt krijgen over activiteiten en bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in juli 2014
Nevez (Finistère) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 18 reviews