Reviews over Lesconil

Super!

I. Dobber-Bos,
    20-9-2018

Super schone accommodatie, lekker eten in het restaurant en de zwembaden zijn zowel binnen als buiten schoon en keurig netjes.

In de accommodatie is alles compleet, je hebt er alles wat je nodig hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en groet altijd als ze voorbij je accommodatie rijden. De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad.

De omgeving is prachtig, rij vooral even naar penmarch en van daar uit langs de kust richting het noorden. Prachtige rotspartijen en stranden!

Ook het strand van lesconil is de moeite waard.

Het eten is heerlijk op het park zelf en zeer betaalbaar.

Wij vinden het zelf wel jammer dat het assortiment in de winkel wat beperkt en wel prijzig is, maar op 5 minuten rijden met de auto zit een Super U supermarkt die zeer groot is en een compleet assortiment heeft.

Wat ons betreft is deze vakantiebestemming zijn 5 sterren meer dan waard!

Fantastische camping, ideale ligging

Willemijn,
    22-8-2018

Wij hebben genoten op deze camping. Het zwembad was heerlijk en uitdagend genoeg voor de kinderen. Het sanitair was goed en de plaatsen ruim en schaduwrijk. Ideaal is het prachtige strand (met veel mooie rotsen!) op slechts vijf minuten lopen! Wij hebben zeker geen overlast ervaren, we vonden de camping juist lekker rustig. Er waren overwegend Fransen, een paar Engelsen en wat Nederlanders.

Als ik iets van kritiek moet geven: het was leuk geweest als er iets meer werd georganiseerd voor de kinderen, de activiteiten in de week dat wij er waren stelden niks voor. Ook is de camping erg georiënteerd op de Fransen, met gezellige avondjes voor de vaste gasten. Wij vonden het geen punt, maar ze zouden je iets meer welkom kunnen laten voelen.

Fijne accommodatie op prima camping

Huberts,
    8-8-2018

We hadden een fijne tijd in de Sweet Flower. De kinderen vonden het zwembad fantastisch en er waren genoeg stranden dichtbij. Wel zouden ze op de camping en avondklok mogen instellen, want zelfs na 23:00 uur is er nog veel rumoer, schreeuwende kinderen of iets te luidruchtige buren. Ook kijk ik uit naar een rookvrije camping, aangezien bijna elke Fransman lijkt roken, wat de frisse lucht aardig kan verzieken als je er naast zit.

Vincent (eigenaar), Gérant, 21-8-2018

Hallo en bedankt voor deze tweede opmerking over Camping Grande Plage.

We zijn heel blij dat je van dit geweldige verblijf op onze camping hebt genoten.

Wat betreft het geluid, het spijt ons oprecht. We proberen vakantiegangers zoveel mogelijk op te leiden zodat ze de regels van de camping respecteren, maar sommige niet.

Volgend jaar zullen we hekken installeren om na 23.00 uur de doorgang van auto's te voorkomen.

Het spijt ons als de tabak je heeft lastig gevallen, helaas is kamperen een buitenplaats, we kunnen mensen niet verbieden om te roken.

Hopelijk kom je terug om ons op je volgende vakantie te zien !

Camping la grande plage

Fam. Wildeman,
    2-8-2018

Prima camping. Superschoon sanitair, nooit wachtrijen, ook bij volledig bezette camping.

Mooi zwembad en dicht bij het strand. Dit alles resulteert in een voldoende. Anders beduidend lagere score. Sommige campinggasten rijden als een malloot over het terrein, met name vaste gasten. Hier kan de beheerder weinig aan doen, maar leidt bij menig campinggast tot irritatie. Groot onderling verschil in grootte plaatsen. In Frankrijk kleinste plek tot nu toe. Auto en tent samen ging niet passen. Het is overigens een groot knollenveld, dus voor de tentkampeerder iets om rekening mee te houden.

Vincent (eigenaar), Gérant, 21-8-2018

Hallo en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling op Zoover.

Het is met groot enthousiasme dat we uw complimenten over kamperen ontdekken.

Directe toegang tot het strand is een van onze sterke punten. Het strand van Goudoul is mooi en nog steeds wild in tegenstelling tot de grote badplaatsen

We begrijpen uw ontevredenheid ten volle met lawaai. We hadden verschillende negatieve feedbacks over zeer luidruchtige mensen. We hebben geprobeerd ze te redeneren en sensibiliseren, zodat ze discreter zijn.

Vanaf nu nemen we drastische maatregelen, zodat onze gasten een rustige nacht kunnen doorbrengen

Voor pitches, aarzel niet om ons om een ​​groter veld te vragen als je bij ons terugkomt.

Tot ziens op de camping!

Hele goede camping vlakbij mooi strand

S. van Veen,
    2-9-2017

Een kleinschalige camping met uitstekende voorzieningen. Stacaravan (nr 23) met deels overkapt terras was vrij nieuw en beviel zeer goed. Zeer nette en behulpzame eigenaar. Heel mooi strand op steenworp afstand (ook prachtig bij zonsondergang). Heel mooi zwembad met lekkere temperatuur water en gave glijbanen. Heerlijk rustig op de camping in de avond. We hebben genoten van de camping en de schitterende omgeving!!

Lesconil scoort een 8,7 uit 10, op basis van 41 reviews