Reviews over Le Guilvinec

Heerlijke camping met een mooie schone stacaravan.

Erna,
    16-8-2018

Heerlijke camping met een mooie schone stacaravan. Helaas nog geen Wifi in de caravan, alleen bij de receptie en de winkel.

Geweldige camping, zeer de moeite waard

Benjamin Ark,
    9-8-2018

Mooi gelegen camping, ruim opgezet, veel privacy bij de stacaravans.

Er wordt veel georganiseerd voor kinderen toch geen geluidsoverlast. Mooi buiten zwembad en verwarmd binnen zwembad met toezicht van een badmeester. Uitstekende horeca en winkeltje met voldoende keus. Behulpzame medewerkers die ook engels spreken en vele ook nederlands. Goede ligging aan het strand en veel leuke plaatsjes en bezienswaardigheden in de buurt. Een echte aanrader deze camping!

thuis komen, puur door de heerlijke omgeving

Anneke,
    9-7-2018

Ideale plek om de prachtige natuur, havenplaatsen en historische bezienswaardigheden te ontdekken. Meer personeel in het restaurant, daarop NIET bezuinigen,dat kost uiteindelijk klanten.complimenten aan de jonge dame die er alleen voor stond,elke avond. Zij komt er wel. Slecht werkende wifi,hoeft niet in 2018. Hapje serveren in de bar, hongerige gasten betalen gemakkelijk 8 euro voor een snack. Geen badmeester gezien tijdens ons verblijf... Meer toezicht vereist. Grotere prullenbak in accommodatie

Fantastische camping

Nathalie,
    25-8-2017

2 weken op deze camping gestaan in een stacaravan. Echt een geweldige camping;

Vlotte en zeer vriendelijke ontvangst. Stacaravan supermooi, schoon, compleet ingericht. Veel activiteiten voor kinderen zonder dat de hele camping er last van heeft. Mooi zwembad en direct aan het strand, beter kan je het niet hebben. Heerlijke broodjes en pizza's op de camping en belangrijk, de camping is heel schoon. Ook in de omgeving veel te doen. Niet de goedkoopste maar je krijgt er een super vakantie voor terug.

Super camping!

SLW,
    17-8-2017

Een hele leuke en mooie camping. Er zijn verschillende activiteiten te doen.

De camping is erg netjes en het personeel is correct en behulpzaam.

Het is geen grote camping, maar wel genoeg te doen. Elke dag weer iets nieuws te beleven: Stormbaan, klimmuur, schuimparty, circus...

Mooie verzorgde stacaravans. Alleen de bedden zijn erg hard. En slecht werkende wifi. Maar dat heeft onze week vakantie niet minder leuk gemaakt.

Als je een pizza wilt afhalen, ga dan meteen om 18.00u anders kan het zijn dat je een uur moet wachten.

Le Guilvinec scoort een 8,1 uit 10, op basis van 19 reviews