• Type accommodatie

• Strand

Loopafstand
  • Type hotel

Reviews over Le Guilvinec

Mooie idyllische plek, heel rustig

Patricia
    31-7-2014

Familiebestemming, niet echt met kinderen die al willen uitgaan. Het is heel rustig maar o zo mooi en leuke uitstappen zoals oa. naar Quimper, mooie ommuurde stad, Pont Aven is ook een echte aanrader, zeer mooi en romantisch. Een restaurant dat echt moet gedaan worden is "chez Doris" in Penmarch voor zeevruchten moet je echt daar zijn. Wel reserveren vooraf want iedereen weet dat het daar goed is. Niet gaan eten in "Auberge du Port" in Guilvenec, echt niet lekker. Er zat nochthans heel veel volk, maar de soep de Pecheur was niet te eten, de Andouille echt slecht, echt geen aanrader.

Le Guilvinec scoort een 8,1 uit 10, op basis van 19 reviews