Le Guilvinec

We hebben een aantal aanbieders voor Le Guilvinec voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Le Guilvinec voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Guilvinec

Mooie idyllische plek, heel rustig

Patricia,
    31-7-2014

Familiebestemming, niet echt met kinderen die al willen uitgaan. Het is heel rustig maar o zo mooi en leuke uitstappen zoals oa. naar Quimper, mooie ommuurde stad, Pont Aven is ook een echte aanrader, zeer mooi en romantisch. Een restaurant dat echt moet gedaan worden is "chez Doris" in Penmarch voor zeevruchten moet je echt daar zijn. Wel reserveren vooraf want iedereen weet dat het daar goed is. Niet gaan eten in "Auberge du Port" in Guilvenec, echt niet lekker. Er zat nochthans heel veel volk, maar de soep de Pecheur was niet te eten, de Andouille echt slecht, echt geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

ideaal

Huyskens,
    17-10-2008

Het strand ligt op nog geen 10 stappen van het hotel .een hoop kleine rustige strandjes met of zonder rotsen.kleine basic restaurantjes maar oooo zo lekker .bv 450gr longoustine met sla en brood voor 12€ met zicht op de haven . heeeemels !!

Gereisd familie in oktober 2008

Le Guilvinec is een rustige vissersplaats

Fam. Van Vaerenbergh,
    29-7-2006

Le Guilvinec is een rustige vissersplaats. Elke dag in de namiddag kun je naar de terugkeer van de vissers kijken via het Panorama-dek. Verder zijn er een paar winkeltjes. Als excursie kun je naar Point du Raz, Quimper (veel winkels) en andere vissersplaatsjes. Wij zijn hier de eerste week van juli geweest en toen was het overal nog erg stil (wel prettig overigens).

Gereisd anders in juli 2006
Le Guilvinec scoort een 8,1 uit 10, op basis van 19 reviews