Landudec (Finistere)

We hebben een aantal aanbieders voor Landudec (Finistere) voor je op een rij gezet:

Reviews over Landudec (Finistere)

Klein dorp

Cindy,
    19-8-2017

Landudec stelt niet zoveel voor dan wat huizen, een restaurant maar wel belangrijk de grote supermarkt en tankstation in de buurt. Wij zaten op camping domaine de bel air en de supermarkt was maar 5 minuten rijden. Hier zit ook een goede bakker in die om 7.30 al open gaat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige omgeving echter wel erg rustig

Damster,
    27-7-2015

In Landudec is naast de camping en het bijbehorende pretpark echt niets te beleven. Het heeft wel een grote supermarkt maar dat is dan ook echt het enige.

De omgeving heeft een prachtig mooi glooiend landschap. Het strand ligt op slechts 10 minuten afstand en er zijn voldoende bezienswaardigheden in de omgeving. Maar indien men iets zoekt voor het stappen of shoppen zal men naar Quimper moeten gaan (20-25 minuten rijden).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Een rustig dorpje.

D. van der Plas,
    5-8-2014

Landudec is een rustig dorpje. Er is alleen een grote Super waar van alles te koop is. Verder is er niet veel te doen in het plaatje. Voor leuke winkeltjes en bezienswaardigheden kan je naar Quimper en Dounarnenez.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Finistere is een mooie omgeving.

veelen,
    5-8-2012

Mooie plaatsen in de omgeving en bezienswaardigheden:

- Quimper, mooie stad.

- Lorient, mooie haven, stad valt iets tegen.

- Brest, mooie stad wel een behoorlijk stuk rijden

- Penhors, mooi strand en lekkere golven

- Benoded, mooi strand

- Canceaureau, mooie stad met mooie burcht met veel leuke kleine winkels

- Audierne, leuk visserstadje

- Point du Raz, een aanrader, mooie rotsen.

En nog veel meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooie omgeving

Lotteke,
    29-7-2012

De omgeving was erg mooi! het plaatsje Landudec stelde niet zoveel voor.

Aanrader is zeker om naar point du raz te gaan (rotskust) en daar de wandeltocht te gaan lopen (neem wel genoeg drinken mee)

En laat je vooral niet verleiden om in Morgat naar de grotten te gaan. Je mag in het bootje naar een spleetje in de bergen kijken. Terwijl de folder je zoveel meer doet beloven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Landudec (Finistere) scoort een 6,1 uit 10, op basis van 28 reviews