La Trinité sur Mer

We hebben een aantal aanbieders voor La Trinité sur Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over La Trinité sur Mer

Aanrader

Hans Vink,
    2-8-2016

La Trinité sur Mer heeft mijn hart gestolen. Wat een leuk levendig plaatsje. Veel heerlijke terrasjes direkt aan de haven en veel restaurantjes waar je heerlijke verse vis kunt eten die s'morgens wordt aangevoerd. Ook de overdekte vismarkt is de moeite waard! Carnac, een zeer drukke badplaats, ligt maar op 6 km en dus makkelijk per fiets bereikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooi gelegen dorp, erg druk in het hoogseizoen

E Brouwer,
    11-8-2015

Dit is het walhalla van Catamaran-zeilers, er passen zo'n duizend boten in de haven van dit niet al te grote dorp. Met de andere toeristen erbij is het daarmee in de zomer te druk. Er zijn wel veel terrassen, wandeling om de 'pointe' is erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Gezellig, levendige plaats

karin Verhage,
    25-8-2014

Een gezellig, levendige boulevard met een grote haven, veel zeilboten. In de omgeving veel te toen. Een bezoek aan Carnac 3 km., Auray, Quiberon. Verschillende boottochten in de Morbihan. Veel verschillende strandjes, rustig of druk. Grote eb en vloedverschillen een wat ruigere kust bij Quiberon. Een prachtig kustpad om te wandelen of fietsen.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In la Trinite zijn leuke restaurantjes, o

E. Plokker,
    6-9-2007

In la Trinite zijn leuke restaurantjes, o.a. creperies. Er zijn wandelingen te maken langs de kust en bij de menhirvelden en in de omgeving zijn leuke uitstapjes te maken. Het strand is niet heel groot, maar wel heel geschikt voor kinderen omdat het langzaam afloopt in zee. Eb en vloed tijden wisselen overigens, het is ook wel eens 'smiddags vloed!

Gereisd anders in september 2007

Trinite Sur mer is een leuke havenplaats waar naar zon 300

C.M. Gijsen,
    14-8-2007

Trinite Sur mer is een leuke havenplaats waar naar schatting zon 300 tot 400 zeilboten in alle vormen en maten aangemeerd liggen. Leuk effect om te zien is het grote verschil tussen eb en vloed. Het is er over het algemeen wel vrij prijzig, maar als je een beetje uitkijkt en de restaurantjes wat selecteerd, kun je er ook tegen een redelijk normale prijs lekker eten en drinken. Men heeft leuke winkeltjes en uitgelegenheden en een hele mooie foto galerie waar je foto schilderijen kunt kopen met het accent op de zee, kust en schepen.

Gereisd familie in juli 2007
La Trinité sur Mer scoort een 8,7 uit 10, op basis van 37 reviews