La Chapelle aux Filtzmeens

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle aux Filtzmeens voor je op een rij gezet:

vakantie La Chapelle aux Filtzmeens

Reviews over La Chapelle aux Filtzmeens

Wel prima, Bretagne is prachtig

de Jong,
    8-10-2018

De camping was prima. We hadden er stiekem meer van verwacht. Sanitair was ok. Niet altijd schoon maar meestal wel. Paar deuren waren stuk (werden ook niet gemaakt) en de hokjes waren van boven en onder open. Niet zo prettig. De douches waren wel erg ruim vooral de hokjes in de hoeken. De camping is geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. (s'nachts zijn er ouders die hun kind 2 uren laten huilen.. oordoppen zijn een must) Denk dat de oudere jeugd hier niet zoveel aan vindt. Zwembad erg druk en klein, afhaal eten is lekker! Personeel erg vriendelijk en spreken goed Engels. Ruime plaatsen (wel kraantje maar geen afvoer). Al met al wel prima.

Omgeving:

Dinan: Echt een aanrader. Stevige beenspieren zijn vereist.

Mont-Saint-Michel: Super! Maar niet in het hoogseizoen. Lees: vreselijk druk en een uur wachten bij parkeerautomaat. Neem eten mee! Enorm duur en vies (Italiaan in het begin, goor).

Saint Malo: Erg indrukweekend, must see.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super!

M. Mijs,
    9-8-2018

Heerlijke vakantie gehad. Hier een uitgebreide recensie:

Tent van touroperator was echt (weer) top. Gezelligheid op het veldje top. Kinderen tussen de 0 en 6/8 jaar.

De meiden van de animatie waren super! Minidisco kon niet worden overgeslagen.

Pizza's zijn top!

Dinan is een middeleeuws leuk plaatsje (lees, hobbelige straatjes/niet echt buggyproof en veel hoogteverschil). Vooral toeristische winkeltjes maar wel echt een mooi stadje.

Dinard heeft een leuk strandje en draaimolen en paardenraces op de fiets. Was een hit! Ga over het strand bij het openbare zwembad omhoog en eet een broodje bij de surfschool. Leuke sfeer, lekker en niet zo duur.

Saint malo: heel leuk! Strand bij de burcht prachtig maar ga niet bij vloed want dan is er geen strand.

Mont Saint Michel. Top! Niet te doen met buggy. Druk, lange rij maar als je eenmaal betaald hebt, wel rustiger. Heel mooi uitzicht.

Aquarium. Top maar ga bij mooi weer.

Rennes heeft indoorspeeltuinen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Erg goed

Anita,
    1-8-2018

Mooie ambiance, nette camping en schoon sanitair.

Mooi zwembad en goed restaurant.

Mooie fietsroutes

Gereisd met partner in juli 2018

Fam. Bernaards,
    21-7-2018

Meest gastvrije camping ooit, voorziening top voor zowel jonge kinderen als pubers. We hadden een tent met Sanitair van touroperator, maar dat is echt niet nodig, algemeen sanitair is meer dan top en zelfs beter dan van touroperator.

Tenten van touroperator staan sowieso veel te dicht op elkaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Très chique !!

Willem,
    8-7-2018

Werkelijk een heerlijke camping. Prachtig en perfect onderhouden kasteeldomein. Het is precies een luxe resort. Mooi zwembad met een kasteel op de achtergrond. Lekker eten in het restaurant, beperkte kaart maar met goeie kwaliteit tegen een goede prijs. Niet de doorsnee campingkeuken maar eerder die van een lekkere brasserie. Leuke bar. De kinderen hebben zich geamuseerd in het zwembad. Met ook genoeg leuke badjes voor de kleinste van 4. De aangelegde mountainbikepiste en de miniclub vonden ze erg leuk. Het sanitair is het netste wat ik ben tegengekomen. De plek voor caravan was erg ruim. Je vindt er bovendien erg aangename rust , er is veel te zien in de streek. Én vooral het warme onthaal door Delphine en haar medewerkers is ons erg bevallen. Ik heb het niet zo vaak maar ik was toch triest hier te moeten vertrekken. Werkelijk een pareltje. Vraiment très chique!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
La Chapelle aux Filtzmeens scoort een 9,5 uit 10, op basis van 21 reviews