• Type accommodatie

• Waardering

1 accommodatie in

La Chapelle aux Filtzmeens

Reviews over La Chapelle aux Filtzmeens

Bijzondere natuurlijke en inspirerende omgeving

Gwen Leendertse, 1-6-2017
    Gezellige dorpjes met markten, fijne rustige stranden, mooie kastelen, gezellige terrasjes ook aan zee en helemaal niet duur. Fantastische dierentuin en geweldig pretpark waar alles maar €2.50 kost

fantastique

eraklion, 1-7-2016

Een van de beste campings in Bretagne en verder in Frankrijk,Miquel en Delphine zijn een van de vriendelijkste eigenaars die wij ooit ontmoet hebben,wij beginnen met het restaurant:uitmuntend ,goed om te eten en vriendelijk personeel,doe zo verder.Toiletten zijn kraaknet evenals de douches.Campingplaatsen zijn imens groot met water en afloop,knap zeg en mooi gelegen.Alles is er voor jong en oud,accommodatie voor iedereen,mooie moderne zwemkom,fitness zaal ,speelzaal voor kleintjes,biljartzaal,mooie gezellige bar ,ping pong,mooi meertje om te wandelen.Op 30 a40 km allerlei mooie stadjes om te bezoeken,dinan,dinard,st malo,st brieux,cancale(niet vergeten oesters te eten)mooie en gezellige camping,grote plaatsen,goed berijdbaar om met caravan achteruit te rijden.Voor ons is dat geen 5 sterren waard maar een 7 of 8 sterren(onze persoonlike mening).iedereen van eigenaar tot tuinman en receptioniste en onderhoudspersoneel is even vriendelijk,wij gaan al 47 jaar met caravan op reis,overal in Europa maar "DOMAINES DE LOGIS" is volgens onze mening een van de allerbeste.

PS:Dit jaar zijn er nieuwe Chalets voor 4 of 6 en meer geplaatst in een mooie omgeving dicht bij het meertje en rondom een erg mooie grasperk.Aan Miquel en Delphine:Une grande felicitations pour votre travail,magnefique

Wel de camping, niet het dorp.

Jan en Annelies Lengers, 26-7-2015
    Het nabijgelegen dorpje op loopafstand stelt helemaal niets voor, maar in de omgeving zijn veel stadjes/dorpjes waar je een terrasje kunt pikken of lekker kunt eten. Op de camping zelf is een gezellige bar met terras. Vanaf het terras heb je goed overzicht over speeltoestellen, dus als je met kinderen bent kun je rustig zelf even een kopje koffie op het terras doen.

we vonden het schitterend

Jan Wiegers, 28-6-2015
    Echt een landelijke omgeving

gewoon een leuk dorpje.

gerhard, 11-8-2014
    De wat grotere plaatsen in de buurt zijn meer het bezoeken waard.
La Chapelle aux Filtzmeens scoort een 8,5 uit 10, op basis van 21 reviews