• Type accommodatie

Sorteren

Reviews over Fouesnant

Kelly
    21-2-2017

Fouesnant moet je niet uitkiezen als je zonzeker wilt zijn. Bretagne kies je voor de charme van de regio.

Het strand is ongerept mooi en zeer rustgevend. Geen commerce aan het strand wat maakt dat je alles wel moet meeheulen. Drankjes of eten. Een toilet is wel beschikbaar. Er zijn in de aburige gemeentes wel commerciestranden met verkoop of verhuur. Fouesnant heeft ook troeven vwb supermarkten. Je moet niet ver gaan. De wekelijkse markt is ook een topper. Ik zou meteen terug gaan indien het klimaat aangenamer was.

Leuke stadje echt niet echt veel te doen

Menno van der Kooij
    16-9-2016

Mooi stad echter in het nabijgelegen Concarnau of Quimper is veel meer te doen.

Uitvalsbasis voor zuid Finistere

rodric
    22-8-2016

Wij verbleven enkele nachten in het motel achter Auberge au bon Cidre ter overbrugging naar onze mobile home op Camping de Leanou. Het bleek een prima uitvalsbasis te zijn voor bezoekjes aan Concarneau, Benodet en Penmarch. Stadje zelf viel ons tegen. Restaurants matig en veel leegstand. Onze Auverge was gedateerd en trok voornamelijk (franse) ouderen op doorreis. Het motel was bijzonder klein en alkeen handig voor 1-2 nachten. De kleine badplaatsen leken ondanks het hoogseizoen (aug) redelijk rustig.

Cap Coz is voor herhaling vatbaar

bikerbooker
    26-12-2015

Rustige badplaats in een baai met zandstrand. Voor jeugd wellicht te rustig. De nabijheid van Concarneau is een pluspunt. Ook verschillende supermarkten die voorzien een ruime keuze aan voeding.

Stranden prima, stadje oké

Klerk111
    16-8-2015

Stranden zijn prima vertoeven, wel je eigen eten en drinken meenemen. Het stadje kan de toestroom toeristen niet aan, dit is vooral te merken op wissel dagen, weekenden en tijdens de markt. Je staat dan soms tientallen minuten vast. Het stadje biedt verder niet veel, de plaatselijke bakker is echter wel een aanraden.

Fouesnant scoort een 7,8 uit 10, op basis van 81 reviews