Fouesnant

We hebben een aantal aanbieders voor Fouesnant voor je op een rij gezet:

Reviews over Fouesnant

Kelly
    21-2-2017

Fouesnant moet je niet uitkiezen als je zonzeker wilt zijn. Bretagne kies je voor de charme van de regio. Het strand is ongerept mooi en zeer rustgevend. Geen commerce aan het strand wat maakt dat je alles wel moet meeheulen. Drankjes of eten. Een toilet is wel beschikbaar. Er zijn in de aburige gemeentes wel commerciestranden met verkoop of verhuur. Fouesnant heeft ook troeven vwb supermarkten. Je moet niet ver gaan. De wekelijkse markt is ook een topper. Ik zou meteen terug gaan indien het klimaat aangenamer was.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitvalsbasis voor zuid Finistere

rodric
    22-8-2016

Wij verbleven enkele nachten in het motel achter Auberge au bon Cidre ter overbrugging naar onze mobile home op Camping de Leanou. Het bleek een prima uitvalsbasis te zijn voor bezoekjes aan Concarneau, Benodet en Penmarch. Stadje zelf viel ons tegen. Restaurants matig en veel leegstand. Onze Auverge was gedateerd en trok voornamelijk (franse) ouderen op doorreis. Het motel was bijzonder klein en alkeen handig voor 1-2 nachten. De kleine badplaatsen leken ondanks het hoogseizoen (aug) redelijk rustig.

Gereisd Met partner in Tue Aug 02 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Stranden prima, stadje oké

Klerk111
    16-8-2015

Stranden zijn prima vertoeven, wel je eigen eten en drinken meenemen. Het stadje kan de toestroom toeristen niet aan, dit is vooral te merken op wissel dagen, weekenden en tijdens de markt. Je staat dan soms tientallen minuten vast. Het stadje biedt verder niet veel, de plaatselijke bakker is echter wel een aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Prachtige omgeving

Niels Klinkhamer
    11-8-2014

De camping ligt op 4 km van Fouesnant. Vanaf daar kun je verschillende leuke stadjes en dorpen bezoeken. Fouesnant du Foret met de oude haven is leuker dan Fouesnant zelf. Fouesnant is een typisch klein Frans dorp. Mooi, maar verder niet bijzonder. Binnen een zucht ben je in Quimper of Concarneau‎. Beide zijn mooie, oude steden met leuke restaurantjes, winkeltjes en vriendelijke bevolking. Bretagne is prachtig als je van de robuuste omgeving houdt.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Frans stadje

Martèl
    13-8-2013

Fouesnant zelf is een stadje waar het niet erg toeristisch is en met voldoende winkels om je dagelijkse boodschappen te doen. De campingwinkel van L`Atlantique was daar te klein voor. Aan de kust zandstranden met klein grind en hier en daar wat grote rotsen er in. Geen gebruik gemaakt van uitgaansgelegenheden in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Fouesnant scoort een 4,4 uit 10, op basis van 81 reviews