Sorteren

18-8-2018

Heerlijke vakantie

Pieter
    11-8-2018

Fijne camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Mooie grote staplaatsen en een leuke omgeving ( op loop afstand van het strand)

Super leuke vakantie gehad

Eric
    3-8-2018

Leuke en nette camping. Het personeel op de camping en is super vriendelijk en behulpzaam.

Personeel spreekt een beetje engels en dat is toch wel makkelijk, dit komt misschien ook wel omdat het een uitvalsbasis is voor engelsen. Het sanitair is allemaal nieuw en heel schoon en het kinder gedeelte is echt prima. De animatie is leuk alleen wel in het frans en gebrekkig engels. Het enige wat jammer is, is dat er maar weinig nederlanders zijn. Maar met de kindjes die er waren was het super leuk en gezellig. Al met al een top vakantie voor ons!

Super! Vooral met kleine kinderen!

Liek en Henk + kids
    19-7-2018

De camping is mooi onderhouden. We waren bang nadat we hadden geboekt dat het vies, oud, rommelig en met kakkerlakken zou zijn na het leze van diverse reviews. Wellicht voor 2018, want wij zijn in juli 2018 gegaan en hebben alles bekeken. De camping is schoon! Sanitair is allemaal in zeer goede staat en schoon! Zwembad is nieuw en zeer kindvriendelijk! Verwarmd... ok,maar nog steeds wel even doorkomen. Een restaurant en een bar. Prima. Je kan pizza en snacks bestellen, ook afhalen. Zee op loopafstand. Bij het zwembad heb je sanitair met zelfs babybadjes om je baby niet te hoeven douchen, maar even lekker in bad spelen. Kakkerlakken hebben wij niet kunnen ontdekken. Gelukkig! Wij hebben super weer gehad! Overdag warm! Maar in de avond koelt het erg af. Ik vond het dan te koud om buiten te zitten (+/-12 graden). Men spreekt goed Engels! Doe boodschappen bij LeClerc (10 min), groot en rustig! De U (nogwat) klein, druk en duur. Top hier!

Fouesnant scoort een 7,5 uit 10, op basis van 81 reviews