vakanties Douarnenez

Reviews over Douarnenez

carla Timmer,
    27-9-2018

Een hele mooie camping, rustig, veel groen, goed onderhouden caravan, en warm zwembad, eigenaren waren erg vriendelijk en gastvrij.

Een mooie omgeving , zeker een aanrader

Heerlijke vakantiebestemming

Wes,
    12-7-2018

Prachtige camping, 2-persoons stacaravan gehuurd, zag er top uit. Fijn zwembad, voldoende privacy, veel te doen en te zien in de omgeving.

Geweldig

Jeroen Waterreus,
    12-7-2018

Huttopia is een vast concept datgarant staat voor een mooi ingerichte, schone en ruime camping. Top.

Heerlijke huttopia camping!

Sanna,
    21-10-2017

Gezellige camping met mensen uit verschillende landen. Naast ons stonden Belgen en aan de andere kant Britten. Tegenover ons Nederlanders.

Goed en nieuw sanitair. Zwembad was heerlijk warm en werd netjes bijgehouden. Altijd schoon en netjes een hek er omheen. Speeltuintje met een schommel, glijbaan en een wipwap. Vanaf het terras konden we dit zien, dus terwijl wij een wijntje dronken bij de snack-kar waren de kinderen (3+5) aan het spelen. Dat is pas vakantie 😉.

Volleybalveld en tafelvoetbaltafel waren bij de iets oudere kinderen populair.

Wij hebben grote tent en konden goed staan, maar stonden wel onder de bomen in de schaduw. Plekken zitten dicht op elkaar, dat was mijn enige minpuntje...

sfeervolle camping

Marloes,
    10-8-2017

Zeer vriendelijk/behulpzaam personeel, leuke bar en goede service. Sanitair schoon. Brood/croissants voor de ochtend is te bestellen de dag ervoor en tussen 8-12 op te halen.

Klein (maar wel verwarmd zwembad) met uitzicht op de zee. Maar verschillende strandjes zijn op loopafstand. Veel leuke wandelroutes langs de kust, echt een aanrader. In de buurt vele mooie uitkijkpunten over de zee bereikbaar met auto (evt point du raz45min / point du millier20min, zit een leuk kapel bij).

Douarnenez scoort een 7,1 uit 10, op basis van 23 reviews