Sorteren

Reviews over Douarnenez

Prima

José
    15-8-2015
    Mooie strandjes, mooie natuur. Genoeg restaurantjes.

Perfecte uitvalsbasis voor zuid Finistaire

Michiel
    29-7-2015
    Treboul en Douarnenez zijn hetzelfde stadje aan weerzijden van de rivier. Treboul kent mooie stranden en een aardige haven. Douarnenez is een prachtige stad met een mooie wandelroute, de sardientjesroute, dit naar de conservefabrieken in de stad. Heerlijke kleine restaurantjes aan de haven waar de mouls met frites voor minder dan 10 euro niet te versmaden zijn. Prachtig maritiem museum met zelfs een Nederlands schip; de Pieter!

Leuke vissersplaats

Brouwer
    18-8-2014
    Leuke restaurantjes aan de kade, mooie wandelingen in de omgeving .

leuke plek met leuke haven en stranden

Fam. Verrijt
    17-8-2014

Douarnenez is een kleine stad aan de baai met een leuke jachthaven,

enkele grote supermarkten en een paar leuke stads strandjes.

Rondom de stad vind je prachtige uitzichten op de baai en de vaak grote golven.

Mooi frans stadje

Jolanda
    9-8-2014
    Leuk stadje met alle voorzieningen. Echte visrestaurants misten wij in deze stad met haven en zelfs een visafslag! Bij de plezierhaven was geen restaurant te bekennen, dat was jammer, gezien de vele parkeerplaatsen, wandelpromenades, draaimolen aan het plein etc.
Douarnenez scoort een 7,8 uit 10, op basis van 22 reviews