Douarnenez

Reviews over Douarnenez

Leuk dorpje.

Jeroen Waterreus,
    12-7-2018

Douarnenez is een bescheiden plaatsje, waar niet al te veel te doen is, maar wel mooi gelegen is. Er is een leuk klein strandje en een aantal lekkere restaurants. la Capitainerie is een aanrader, vooral hun mosselen! We verbleven op de camping van Huttopia die uitstekend is. Tip: ga paardrijden, leuke groepsactiviteit en heerlijk ontspannen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfecte uitvalsbasis voor zuid Finistaire

Michiel,
    29-7-2015

Treboul en Douarnenez zijn hetzelfde stadje aan weerzijden van de rivier. Treboul kent mooie stranden en een aardige haven. Douarnenez is een prachtige stad met een mooie wandelroute, de sardientjesroute, dit naar de conservefabrieken in de stad. Heerlijke kleine restaurantjes aan de haven waar de mouls met frites voor minder dan 10 euro niet te versmaden zijn. Prachtig maritiem museum met zelfs een Nederlands schip; de Pieter!

Gereisd met vrienden in juli 2015

leuke plek met leuke haven en stranden

Fam. Verrijt,
    17-8-2014

Douarnenez is een kleine stad aan de baai met een leuke jachthaven,

enkele grote supermarkten en een paar leuke stads strandjes.

Rondom de stad vind je prachtige uitzichten op de baai en de vaak grote golven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooi frans stadje

Jolanda,
    9-8-2014

Leuk stadje met alle voorzieningen. Echte visrestaurants misten wij in deze stad met haven en zelfs een visafslag! Bij de plezierhaven was geen restaurant te bekennen, dat was jammer, gezien de vele parkeerplaatsen, wandelpromenades, draaimolen aan het plein etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Zeer mooie plek!

Marv,
    28-7-2013

Douarnenez is een zeer leuk een mooi stadje, rondom de haven bruist het s'avonds van leven. Vissers zitten er tot de vroege uurtjes te vissen op makreel, inktvis, baars, enz enz.. Veel volk op de terrassen en er heerst overal een gezellige sfeer. De mensen zijn er allemaal super vriendelijk!

Leuke bezienswaardigheden zijn: Pointe du Millier, Pointe du Raz, Cap de la Chèvre, Locronan, Quimper, Crozon en nog veel meer...

Douarnenez is een aanrader voor mensen die graag vissen, je kunt er veel makreel, baars, enzovoort vangen zonder veel problemen en aan de lopende band

Gereisd met vrienden in juli 2013
Douarnenez scoort een 7,2 uit 10, op basis van 23 reviews