Sorteren

Reviews over Douarnenez

Leuk dorpje.

Jeroen Waterreus
    12-7-2018

Douarnenez is een bescheiden plaatsje, waar niet al te veel te doen is, maar wel mooi gelegen is. Er is een leuk klein strandje en een aantal lekkere restaurants. la Capitainerie is een aanrader, vooral hun mosselen! We verbleven op de camping van Huttopia die uitstekend is. Tip: ga paardrijden, leuke groepsactiviteit en heerlijk ontspannen.

Prima

José
    15-8-2015

Mooie strandjes, mooie natuur. Genoeg restaurantjes.

Perfecte uitvalsbasis voor zuid Finistaire

Michiel
    29-7-2015

Treboul en Douarnenez zijn hetzelfde stadje aan weerzijden van de rivier. Treboul kent mooie stranden en een aardige haven. Douarnenez is een prachtige stad met een mooie wandelroute, de sardientjesroute, dit naar de conservefabrieken in de stad. Heerlijke kleine restaurantjes aan de haven waar de mouls met frites voor minder dan 10 euro niet te versmaden zijn. Prachtig maritiem museum met zelfs een Nederlands schip; de Pieter!

Leuke vissersplaats

Brouwer
    18-8-2014

Leuke restaurantjes aan de kade, mooie wandelingen in de omgeving .

leuke plek met leuke haven en stranden

Fam. Verrijt
    17-8-2014

Douarnenez is een kleine stad aan de baai met een leuke jachthaven,

enkele grote supermarkten en een paar leuke stads strandjes.

Rondom de stad vind je prachtige uitzichten op de baai en de vaak grote golven.

Douarnenez scoort een 7,7 uit 10, op basis van 23 reviews