Dol-de-Bretagne

We hebben een aantal aanbieders voor Dol-de-Bretagne voor je op een rij gezet:

Reviews over Dol-de-Bretagne

Ronald,
    30-11-2018

Veel animatie,mooie omgeving,te veel om op te noemen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heel mooie en grote camping.

Familie Zuid,
    21-9-2018

Fijne ontvangst door touroperator.

Mooie camping, veel (betaalde) activiteiten, veel mogelijkheden voor kinderen om vrij te spelen en te sporten.

Veel zwembaden, volgend jaar het golfslagbad ook overdekt, volgens mij. Dat kan goed of juist minder uitpakken, dat is immers volledig aan het weer... Wij boften dit jaar echt heel erg. Het zou dan dus jammer zijn om binnen te moeten zitten met 28 graden buiten. Gelukkig zijn er meer zwembaden op dit grote park.

Gevarieerd en internationaal publiek.

Super plek wat betreft de omgeving.

Campingsfeer is wel wat minder als je in een mobile home zit. Maar de vrijheid/blijheid dezelfde!

Wij gaan zeer zeker weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

groot, koud maar mooi

Moos,
    3-9-2018

Wij waren met drie kinderen een kindje van bijna 2, 12 en 16. De oudsten hebben zich met leeftijdgenoten vermaakt op het voetbalveld. De buitenzwembaden waren te koud en niet diep genoeg om te kunnen duiken. Het binnenbad was lekker warm maaR daardoor druk en echt zwmmen kon daar niet. Wel van glijbanen, door waterstroom, liggen id bubbels etc. De camping is mooi aangelegd. Als je aan komt rijden een dynasty sfeer met de witte houten hekken en golfbaan. Wij zaten in een mobile home van een touroperator met 3 slaapkamers. De kamers en bedden waren klein. Het kinderbedje ook. Het matras lag niet lekker. In de avond en nacht was het alsof je in de koelkast lag zo koud en vochtig. Dit deed ons besluiten een dag eerder te vertrekken. Er waren vooral Engelsen. Het restaurant biedt eenvoudige pasta, pizza en patat met kip. De omgeving is prachtig en het plaatsje dol de bretagne sfeervol. Ik zou de houten ronde cabin hutten aanbevelen of in juli gaan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Echt een belevenis maar voor één keer

Jess,
    28-8-2018

Geboekt via touroperator. Caravan was ronduit vies en erg oud. 8 - persoons caravan was gewoon een 6- persoons caravan. Twee slaap plaatsen op bedbank Maar daar is echt niet op te slapen! Met 8 personen heb je een serieus probleem. Zware teleurstelling. Maar dit staat allemaal los van Domain les Ormes. De camping is perfect wat betreft zwembaden en activiteiten. Al moet je voor veel dingen ( klimmen, ziplijnen, waterfiets, evt) extra betalen. Met gezin met meerdere kinderen en activiteiten kunnen de kosten behoorlijk oplopen. Ze steken wel energie in de shows. Vooral de vuurwerk- en lichtshow zijn erg indrukwekkend. Animatieprogramma en team zijn top! Er zijn 2 eetgelegenheden maar die zijn niet echt geweldig. Wel een redelijk goede prijs. Veel mooie dingen in omgeving. ( Saint Malo, Mont Saint michel, Dinard ) Zeker de moeite waard! Al met al een aanrader. Maar wel voor één keer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige camping!

Agnes,
    19-8-2018

Prachtige camping. Om en rond het kasteel is een prachtig mooi landgoed. Heerlijk om te wandelen.

Gestaan in het hoofdseizoen, drukte in de voorzieningen prima te doen.

Uitstekend voor tieners!

Omgeving is geweldig.

Wij stonden er met eigen caravan. Plaatsen zijn perfect, super groot.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Dol-de-Bretagne scoort een 8 uit 10, op basis van 44 reviews