Reviews over Dol-de-Bretagne

Leuk stadje met veel historie

Daan
    28-8-2017

Mooie kathedraal en leuk historisch centrum. Tip: met slecht weer kun je daar prima naar het zwembad.

super

jo
    5-8-2017

leuke plaats on naar toe te gaan. leuke binnenstad met winkeltjes en allerlei feesten in juli en augustus in de omgeving

Klein leuk dorpje met veel supermarkten

Geurdah
    3-8-2017

Rondje langs de kerk, straatje met vakwerkhuizen en promenade des douves is leuk. Dan heb je het dorp ook wel gezien.

fantastische reis heel dichtbij

Isabel Taelman
    20-2-2017

Wij konden genieten van een fantastisch klimaat in een heel mooie omgeving! Vriendelijke mensen en zeker betaalbaar! Ook het domein waar wij verbleven' Domaine des Ormes' is zeker aan te bevelen!! Kortrom, een heel geslaagd vakantie!

Super vakantie gehad

Marina Mees
    19-2-2017

Alles was naar wens, zoals we gehoopt hadden

Dol-de-Bretagne scoort een 8,1 uit 10, op basis van 44 reviews