We hebben een aantal aanbieders voor Dinan voor je op een rij gezet:

Reviews over Dinan

Zeker doen.

michel8william
    13-6-2014

Prachtige stadje met veel vakwerkhuisjes. Huur een Kano of fiets en verken de omgeving. Dwaal door de kleine straatjes en plof neer op een van de vele terrasjes. Stevige prijzen voor een kop koffie maar dat is bijna overal zo waar toeristen op af komen. Heerlijke wandeling gemaakt met de hond. Vaders en moeders met wandelwagens van deze kinderkopjes straatjes krijg je spierballen van.

Gereisd Met partner in Fri Jun 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig oud stadje

Toon
    9-6-2011

Een aangename verrassing niet zo ver het binnenland van Bretagne in. Ligt aan de rivier de Rance en heeft een benedenstad aan de rivier en een bovenstad op de heuvel. De bovenstad is ommuurd en heeft een kasteel. Veel vakwerkhuizen hier uit de 15e en 16e eeuw. Erg sfeervol stadje en natuurlijk genoeg terrasjes en restaurants zowel in de boven- als in de benedenstad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig stadje.

paul
    25-3-2011

Gezellig flaneren in de oude smalle straatjes,vele terrasjes en winkeltjes met allerhande snuisterijen. Vanop de oude vestingmuren heeft men prachtige vergezichten.Zeker een ommetje waard voor één of enkele dagen.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fraai stadje.

arno
    10-7-2010

Dinan heeft een oude middeleeuwse binnenstad met veel vakwerkhuizen en fraaie stadmuren. Leuke pleinen en mooi uitzichtpunt bij Jardin Anglais over viaduct en rivier La Ranche. Veel toeristen, maar begin juli goed te doen. Indien in de buurt, gewoon een dagje komen kijken, aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Mooi middeleeuws stadje

Mark
    19-11-2009

Mooie gelegen (op een hoogte), sfeervolle, ommuurde, middeleeuwse stad. Heerlijk slenteren door middeleeuwse straatjes, gezellige terrasjes. Beneden de stad pitoresk riviertje met leuke restaurantjes en mooi zcht op ene groot aquaduckt.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 08 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Dinan scoort een 7,3 uit 10, op basis van 14 reviews